Terug naar overzicht
ooooh geniet ervan!!! en alvast een superdikke proficiat! ik duim mee voor goed weer :-)
Merci voor je lieve woorden! En idd hopelijk word je vanavond helemaal zen :)! Geniet van je dag morgen, het zal wel fantastisch worden... Groetekes Sharon
geniet ervan! voor mij nog 13 dagen...Spannennnd:)
Geniet van jouw/jullie dag!
Geniet ervan meid! Zolang naar uitgekeken en eindelijk is jullie grote dag daar!! Amaai.. ik word al zenuwachtig in jouw plaats Maar ben er zeker van dat het een prachtige dag zal worden!!!! Alvast een hele dikke proficiat !!!! Groetjes Patrizia xxx
Trek je niets aan van de anderen, ik ben er zeker van dat iedereen morgen zal genieten van jullie dag en dat iedereen het even prachtig zal vinden! Heel veel plezier en vooral: GENIET! Knuffel Melissa
Geniet ervan! Maar... wees er niet zo zeker van dat dit je voorlaatste berichtje is! ;-) Dit topic is zooooo verslavend! ;-) En als je jouw dag al hebt beleefd, kan je toch soms gerichtere tips geven (bv. ivm dagplanning of zo). Dus blijf hier nog maar een beetje hangen! ;-)
Heel veel plezier en geluk gewenst.Voor mij nog 15 dagen en dan is het ook zo ver.Hoop dat ik ook nog iets afval ;-)
genieten is inderdaad de boodschap
spannend !!!geniet van u avondje , maar vooral een goeie nachtrust en geniet morgen van jullie dagje waar je zo naar hebt uitgekeken !!ik duim al op droog weer een hele dikke proficiat meid