Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen ist eindelijk zo ver....

22-7-2011 8:11:54
Jullie lezen het goed, morgen is het eindelijk onze grote dag!!!
Dit zal dan ook mijn voorlaatste berichtje worden op dit forum, na een trouwforum zal er wel een net zo leuk volgende forum bestaan zeker?!?

Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun, de tips, de raad, de voorbeelden, kortom voor alles. Heb heel veel aan dit forum gehad die me konden helpen met een mooi eindresultaat!! Verder wens ik jullie nog veel succes met jullie voorbereidingen.

We kijken er allebei naar morgen uit want deze laatste voorbereidingen brengen alleen maar stress met zich mee. Op 2 weken tijd ben ik al 4,5 kilo kwijt geraakt, zo kan ik zeker in mij jurk hé Vandaag nog een redelijk drukke dag, ballonnen halen, zaal volledig klaarzetten en de kerk versieren. Mijn ventje gaat vanavond met zijn ouders mee naar huis dus wordt het voor mij een avondje alleen.... heerlijk... badje, tv en een glas witte wijn en helemaal zen worden!!! (hoop ik)

Komt allemal wel goed, maar toch blijft die gedachte als het maar goed is voor iedereen!!!
1 ding weet ik zeker: morgen gaan we genieten van begin tot einde.

Groetjes
Een bruid die er helemaal klaar voor is

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 529

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik22-7-2011 8:20:25

ooooh geniet ervan!!! en alvast een superdikke proficiat! ik duim mee voor goed weer :-)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 8:26:16

Merci voor je lieve woorden! En idd hopelijk word je vanavond helemaal zen :)! Geniet van je dag morgen, het zal wel fantastisch worden...

Groetekes
Sharon

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 10:12:38

geniet ervan! voor mij nog 13 dagen...Spannennnd:)

Sara
30-6-2012
 Meld misbruik22-7-2011 10:17:26

Geniet van jouw/jullie dag!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik22-7-2011 10:18:16

Geniet ervan meid! Zolang naar uitgekeken en eindelijk is jullie grote dag daar!! Amaai.. ik word al zenuwachtig in jouw plaats Maar ben er zeker van dat het een prachtige dag zal worden!!!! Alvast een hele dikke proficiat !!!! Groetjes Patrizia xxx

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik22-7-2011 10:40:56

Trek je niets aan van de anderen, ik ben er zeker van dat iedereen morgen zal genieten van jullie dag en dat iedereen het even prachtig zal vinden!

Heel veel plezier en vooral: GENIET!

Knuffel
Melissa

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-7-2011 10:48:18

Geniet ervan!
Maar... wees er niet zo zeker van dat dit je voorlaatste berichtje is! ;-) Dit topic is zooooo verslavend! ;-) En als je jouw dag al hebt beleefd, kan je toch soms gerichtere tips geven (bv. ivm dagplanning of zo). Dus blijf hier nog maar een beetje hangen! ;-)

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 12:18:07

Heel veel plezier en geluk gewenst.
Voor mij nog 15 dagen en dan is het ook zo ver.
Hoop dat ik ook nog iets afval ;-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik22-7-2011 16:22:43

genieten is inderdaad de boodschap

natje
12-5-2012
 Meld misbruik22-7-2011 18:52:53

spannend !!!
geniet van u avondje ,
maar vooral een goeie nachtrust en geniet morgen van jullie dagje waar je zo naar hebt uitgekeken !!
ik duim al op droog weer
een hele dikke proficiat meid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...