Terug naar overzicht
Voor een buffet zou ik gewoon geen menukaartjes zetten en kijken voor andere tafelversiering.
Hoi, Wij hadden een buffet met menukaartjes (opgesteld door de feestzaal) De belangrijkste gerechten (kouden voorgerechten, aspergesoep aan tafel, 3 warme hoogdgerechten en dessertenbuffet) werden opgesomd met daarbij de algemene vermelding van brood, sausen, aardappelgerechten en seizoensgroenten. Dan moet je niet alles opsommen. Mensen weten toch graag wat hen te wachten staat zo kunnen ze misschien een gaatje laten voor hetgeen ze het lekkerst vinden. Groetjes
Voor een buffet zou ik geen menukaartjes maken! Maak je geen zorgen dat jouw tafel dan 'kaal' wordt, hoor! Wij hadden 2 à 3 menukaarten per tafel, dus neem ze weg en dat merk je niet echt... De tafel staat sowieso al vol met glazen, broodbordjes, bloemen, kaarsjes, een tafelnaamkaart,... Je kan ipv de menukaart ook kaartjes of een reglement maken met 'feestregels' erop. Wij hadden dat ook gedaan en zo was er meteen iets om over te praten, ook aan tafels waar men elkaar minder goed kende...
Je kan bv zetten: Voorgerecht: Buffet, keuze uit: oa x, x, ...
wij doen een voorgerechtenbuffet, gevolgd door een hoofdgerecht aan tafel gevolgd door een een dessertenbuffet. ik werk ook met menukaartjes, enzo wordt het normaal door de zaal ook gedaan. bij ons is het zo: Aperitief met smaakmakertjes ~ Koud voorgerechten buffet “ Klassiek maar lekker” ~ Het beste van het varkentje, Cavados en fijne zomergroentjes ~ Dessertenbuffet Royale ~ Huwelijkstaart “ Chris en Suzy ” ~ Kaastafel ~ Mokka
~
Koud voorgerechten buffet
“ Klassiek maar lekker”
Het beste van het varkentje,
Cavados en fijne zomergroentjes
Dessertenbuffet Royale
Huwelijkstaart
“ Chris en Suzy ”
Kaastafel