Terug naar overzicht
Als je de ringen laat tatoëren voor jullie huwelijk kan je tijdens de viering eventueel het verbandje erafhalen zodat ze "zichtbaar" worden vanaf dat moment. Zo blijven ze ook een beetje geheim voor de omstaanders tot op de dag van jullie huwelijk. Informeer best dan wel even hoe lang het duurt voor jullie tattoo er mooi uitziet, zwelling en roodheid weg is...
dank je Evelien, dat is een super tip!!!
Idd, ook al gehoord op die manier! Zorg dan wel dat de foto's nadien worden genomen, want anders sta je overal met een verbandje erop! ;-)
Eventueel zijn handschoenen dan wel een foto-proof tip om een verbandje te vervangen...
Mijn verloofde laat de trouwring (mijn ontwerp :)) ook tatoeëren 10 dagen voor ons huwelijk.Wij doen niet alsof in de kerk, dit wordt dan gewoon zo vermeld tijdens de viering dat mijn verloofde heeft gekozen voor een tattoo die reeds gezet werd.Mijn ring daarentegen wordt wel op mijn vinger geschoven ;) @ Ellen: Je kan daar inderdaad misschien later spijt van krijgen, maar de bedoeling is als je trouwt dat het voor het leven is hé. Draait het toch anders uit, dan zien we dan wel weer... Groetjes!Ellen
@ Ellen: het is idd de bedoeling dat wij trouwen voor het leven!! Als je een andere ingesteldheid hebt dan moet je niet trouwen hé!!! @ Ellen : ooh heb je een foto van het ontwerp??? Ik ben nog volop opzoek en ben zelf niet goed in ontwerpen heb al enkele ideetjes maar nog niets concreet!! op tien dagen zou dan de roodheid enzo weg moeten zijn!! thanx
@pam: ik kan je het ontwerp doormailen, geef me anders je emailadres even. Groetjes Ellen
pammelotje@live.com thanx Ellen
wij hadden ook gedacht dit te laten doen. Maar waar we onze andere tattoo's hebben laten zetten die zei dat ze toch kon slijten. want met je handen doe je heel veel met water. en zeker de binnenkant van de vinger door het zweten. Ze sprak dan wel over ettelijke jaren. dus nu twijfelen we als we dit wel zouden doen. groetjes
Hoi hoi, Mijn vriend zal enkel op de bovenkant een tattoo zetten van zijn vinger, want inderdaad langs de binnenkant kan dit slijten.Pam, van zodra mijn scanner terug is aangesloten, stuur ik je dit door, probeer dit zeker deze week nog te doen.Het is eigenlijk de letter 'E' van Ellen uiteraard, maar in een sierlijke keltisch geschrift.Heb het geschrift van het internet gehaald (na lang zoeken), onder de letter zal de trouwdatum komen. Groetjes!