Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kwestie van mij wat bezig te houden :-)

22-7-2011 10:29:21
Hey dames... hier op de teller staan nog 315 dagen en ik zat de laatste tijd wat te mokken, want had het gevoel dat ik even niets kon doen voor de trouw. Nu heb ik mij eindelijk eens een lijstje gemaakt met wat er allemaal nog moet gebeuren en aangekocht moet worden en gisteren ben ik er dan mee begonnen
En ja mijn eerste 'kleine' aankoop is een feit!! Een enveloppendoos!!! En het is prachtig!!! Enkele weken geleden ben ik met mijn mama een turkse winkel binnengestap en daar stonden echt prachtige dingen! En ook deze kist! Het is een witte kist, maar volledig versierd met steentjes en een mooie grote strik! Echt gewoon prachtig! En ik natuurlijk superblij! Want nu kan ik mijn lijstje helemaal afgaan! Heb gedacht om ons gastenboek ook zelf in elkaar te steken en dus ook te versieren in de aard van de enveloppendoos. Want in die winkel hebben ze dus ook het materiaal om te knutselen en ook die bepaalde steentjes en pareltjes en noem maar op! Dus ik ga mij volledig kunnen uitleven!
Ben al ook op zoek naar de uitnodigingen, heb er al een deel gezien de we mooi vinden... en de tekst van de uitnodigingen staat ook al op pc.
Misboekje heb ik ook al wat in elkaar geknutseld, maar die moet dan nog goedgekeurd worden door de pastoor/diaken...maar dat zal pas in januari zijn.
Dus ik denk dat ik wel goed bij ben hé Ik wil toch zoveel mogelijk dingen in orde hebben, anders is het toch stressen zo de laatste maanden En ik ben dus echt een Stress-kip hé!!! hahaha !!!
Allé dat was het dan... het moest even van mij af!! Veel succes met de voorbereidingen!!!! Groetjes!!!!

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 686

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik22-7-2011 10:37:46

Hey Patrizia

Hier nog 343 dagen op de teller en ik ken je gevoel :o) Je wil zoveel dingen al in orde brengen, ookal is het nog veel te vroeg! Soms wel wat frustrerend, maar ook wel tof dat je tijd genoeg hebt om alles rustig voor te bereiden. Zo kunnen we er des te meer van genieten!

Nog veel succes met je voorbereidingen!

Groetjes
Melissa

Pam
6-7-2013
 Meld misbruik22-7-2011 10:40:08

hey

oh een enveloppe doos, daar had ik nog niet aan gedacht!! super idee!! ik heb nog tijd zat hoor maar toch begint het bij mij ook al te kriebelen omalles te organiseren en klaar te hebben, kwestie van idd zo weinig mogelijk stress te hebben op het einde!! ;-)

veel succes en plezier

groetjes

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik22-7-2011 21:00:18

Hey Patrizia,

jaja, we kennen allemaal dat gevoel. Soms zou je wel dingen gaan uitvinden om er toch maar mee bezig te zijn he :-).
Leuk dat je nu toch een bezigheid gevonden hebt, vooral als je gaat beginnen knutselen!
Geniet er vooral van!

PS: je staat al stukken verder dan wij hoor met je planning

Vele groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...