Terug naar overzicht
Hoi hoi,Deze lintjes vind je in elke stoffenwinkel en ook bij veritas. Zelfs in hobbywinkels kan je ze vinden, maar daar zijn ze wel duurder.Groetjes,Phyllis28/07/06
Ook bij AVA vind je deze witte lintjes.Groetjes, Cindy (07/07/2006)
Hallo Marjolein,ik wil graag weten hoe jij dit doet. Geef jij alle mensen (ik denk de suite) de lintjes zodra deze op de lokatie zijn waar jullie ontmoeten en rijden ze dan zo naar de gemeente en kerk of laat je deze (een dag) op voorhand al aan de auto hangen?Ik vind dit namelijk wel een leuk idee en ben nu van plan dit ook te gaan doen.Groetjes Mireille01-09-2006
Hallo Mireille,Mijn vriend en ik zijn afkomstig van Noord-Limburg. Ik ga de nacht voor de trouw slapen bij mijn ouders en hij bij zijn ouders. We moeten echter voor de wet trouwen in Oud-Heverlee (Vlaams-Brabant) omdat we daar wonen. Mijn vriend komt mij 's morgens bij mijn ouders halen. Ik denk dat we dan de lintjes aan de auto's gaan halen. Daarna rijden we dan naar Oud-Heverlee. Na het burgerlijk huwelijk, een hapje en een drankje en de fotosessie gaan we in de buurt van Neeroeteren (weer Limurg ;-))waarschijnlijk bowlingen met naaste familie. Om 18.00u begint in de feestzaal in Neeroeteren onze viering (we trouwen niet voor de kerk) en om 19.00u begint daar het avondfeest. Zo hangen de lintjes dan eigenlijk de hele dag aan de auto's. We gaan dit laten ophangen aan alle auto's die eigenlijk de hele dag mee gaan: onze auto, auto's ouders en grootouders, auto's zussen en eventueel ook auto's van cameraman en fotograaf.groetjes,marjolijn
We waren op zoek naar lintjes om onze bus te versieren en hebben er gevonden bij Euroshop. Verschillende kleuren en breedtes en betaalbaar. Misschien is er ook zo'n winkel bij jou in de buurt?groetjes,Kirsten
Thanks !Ik ga ze nu ook aanschaffen..net dat beetje extra.Groetjes Mireille01-09-2006