Terug naar overzicht
wij lieten een van de bruidskindjes een karretje trekken waarin de snoepjes zaten, dus dat moest niet weggezeet worden.er was nog wel een reservemand mochten er veel kindjes zijn; deze werd door mijn vriendin in de zijbeuken van de kerk gezet nadat iedereen binnen wasMiekereeds 22 daagjes getrouwd
Hoi,Als je een ceremoniemeester hebt dan zorgt hij daarvoor. Het is wel een leuk idee van Mieke om een van de bruidkindjes een karretje te laten trekken met de snoepjes.Debra11/08/06
HeyIk ga dit vragen aan een goede vriendin, die toch niet in de suite loopt. Zij zal ook de boekjes uitdelen in de mis. We brengen dan de boekjes en snoepjes enkele dagen voordien en zij brengen dat zelf mee. Moeten wij al niet meer naar kijken dan.GroetjesVicky09.09.06
hoi hoi OP ons huwelijk was het ook de ceremoniemeester die daarvoor zorgde dat de mand klaarstond. Bij het buitengaan gaf hij deze mand dan aan mijn 'man' die ze uitdeelde terwijl ik de bloemetjes in ontvangst nam.GroetjesLien26/05/06
wat zetten jullie dan in deze snoepmand? Weet niet goed hoeveel snoepjes je zo best voorziet...groetjessandra09/09/06