Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepmand

4-6-2006 21:32:33
Hallo

Wij voorzien een snoepmand om iets aan de kindjes te kunnen geven, die ons feliciteren als we de kerk zijn buitengekomen.
nu vraag ik mij af wie de snoepmand dan bijhoudt tot het moment dat we ze effectief nodig hebben. Wie van jullie heeft dat ook gedaan?

Bedankt voor jullie reacties!
Ilse

Ilse
4-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1099

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik4-6-2006 21:53:34

wij lieten een van de bruidskindjes een karretje trekken waarin de snoepjes zaten, dus dat moest niet weggezeet worden.

er was nog wel een reservemand mochten er veel kindjes zijn; deze werd door mijn vriendin in de zijbeuken van de kerk gezet nadat iedereen binnen was

Mieke
reeds 22 daagjes getrouwd

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-6-2006 10:06:50

Hoi,

Als je een ceremoniemeester hebt dan zorgt hij daarvoor. Het is wel een leuk idee van Mieke om een van de bruidkindjes een karretje te laten trekken met de snoepjes.

Debra
11/08/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik5-6-2006 20:15:37

Hey

Ik ga dit vragen aan een goede vriendin, die toch niet in de suite loopt. Zij zal ook de boekjes uitdelen in de mis. We brengen dan de boekjes en snoepjes enkele dagen voordien en zij brengen dat zelf mee. Moeten wij al niet meer naar kijken dan.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik6-6-2006 12:16:31

hoi hoi

OP ons huwelijk was het ook de ceremoniemeester die daarvoor zorgde dat de mand klaarstond.
Bij het buitengaan gaf hij deze mand dan aan mijn 'man' die ze uitdeelde terwijl ik de bloemetjes in ontvangst nam.

Groetjes

Lien
26/05/06

sandra
9-9-2006
 Meld misbruik10-7-2006 13:48:05

wat zetten jullie dan in deze snoepmand? Weet niet goed hoeveel snoepjes je zo best voorziet...

groetjes
sandra
09/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...