Terug naar overzicht
hello, mijn susje hebt de ringen aan de bestman gegeven. niet origineel maar...
Misschien dat je dat aan de getuige kunt overlaten? Of anders aan jullie ouders, lijkt me ook speciaal.En vind je dat niet dan geef je ze aan voorhand aan de pastor zodat hij ze al klaar heeft liggen op het altaar (heb ik ook wel eens gezien).Succes !Groetjes Mireille01-09-2006
als wij geen bruidskindjes hadden, dan hadden we onze 2 fretjes de ringen naar voren laten brengen ..;dat is origineel en zal iedereen onthouden.wij hebben het dan toch niet gedaan omdat we de taak van de kindjes niet wilden ontnemen.groetjesMiekereeds daagjes getrouwd
hallo IlseWij gaan onze ringen laten verwerken in een mooi bloemstuk. Dat staat dan klaar op de tafel voor de viering.Groetjes Sylvie(1 juli 2006)
HeyNormaal doet de getuige dat. Maar als je het specialer wil, kan je ze ook vastmaken in zo'n ballon. Alleen ben ik een beetje bang dat dit nogal veel lawaai maakt bij het losprikken.GroetjesVicky09.09.06
Wij hebben een bruidskoppeltje van die beertjes van "me to you" gekocht een daar hengen de ringen aan vast. Twee kindjes zullen elk een beertje dragen.Groetjes, Tanja