Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar is Vicky?

4-6-2006 23:47:45
hey,

Een tijdje geleden dat ik nog iets van Vicky heb gelezen! Paar maand geleden konden we de goede raad van Vicky bij bijna iedere vraag lezen, ik vond dit steeds weer nuttig van antwoord.
Is ze weggebleven omwille van die ene keer dat (ik weet al niet meer wie) iemand zo van haar oren maakte omdatze haar mening zei? Daar dient deze site toch voor?

Eerlijk gezegt mis ik je antwoorden / possitieve commentaar!

groetjes Veerle
23/09/06

Veerle
23-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 387

Phyllis

Meld misbruik5-6-2006 9:57:33

Veerle, je bent niet alleen. Ik mis Vicky hier ook hoor.

Groetjes,
Phyllis
28/07/06

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-6-2006 10:12:11

Hoi,

Mss heeft Vicky niet al te veel tijd meer om op het forum te komen. Maar er zijn toch anderen genoeg waar we ook goeie commentaar van krijgen. Kijk naar bijvoorbeeld Mieke, die is nu ongeveer 20 dagen getrouwd en antwoord ook ng altijd op onze vragen en keer op keer zijn het nuttige antwoorden.
Tis idd jammer dat we toataal niets meer van haar horen maar elk antwoord die je op je vraag krijgt is toch welkom, gelijk van wie dit is.
Begrijp me niet verkeerd he want via een bericht kan dit verkeerd over komen.

Debra
11/08/06

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik5-6-2006 10:17:01

Nee, hoor absoluut niet!
Ik vind het alleen spijtig, en ik vind het zeker tof dat de bruidjes niet al geen bruidje meer zijn, ook nog hun mening delen met ons!

Ik vond dat ik mij in Vicky haar meningen altijd goed kon terugvinden! En ik vroeg mij af of er zo nog mensen waren?

Het is zeker niet mijn bedoeling om weer zo'n hevige discutie te starten!

Veerle

I.
17-6-2006
 Meld misbruik5-6-2006 10:32:45

Ik kan me wel aansluiten bij Debra, gelijk van wie een antwoord komt: als het nuttig is is het welkom ! Trouwens, Vicky heeft onlangs toch nog op een berichtje gereageerd ? Dus volgens mij komt ze toch nog regelmatig piepen hoor.

Ofwel heeft ze een overdosis 'Wijtrouwen' ... alhoewel, zou dit ooit kunnen ? :)

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik5-6-2006 10:39:37

Vicky heeft gereageerd op mijn berichtje dus ze is er wel hoor !!
Maar idd, ze zal misschien te druk zijn of dergelijke.
Komt wel goed.

Groetjes Mireille
01-09-2006

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-6-2006 11:10:10

Hey veerle,

Het is zeker mijn bedoeling niet van een discussie erover te hebben, absoluut niet maar wou gewoon even zeggen dat gelijk welk bericht van gelijk wie toch welkom is.
Grtz debra
11/08/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-6-2006 12:05:46

Hey meisjes,

ik heb regelmatig contact met Vicky... ze is zelfs een hele goede vriendin van mij geworden. Ze komt wel degelijk regelmatig kijken en antwoordt nog steeds, maar ze heeft het nu heel druk met haar nieuwe job enzo. Geen zorgen dus!

Groetjes,
Lieve

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik5-6-2006 20:05:54

hihihi

Oh, zo lief van jullie!

Ik ben idd de laatste maanden niet meer zo actief op het forum geweest. Dit komt voornamelijk door mijn nieuwe job, eentje zonder internettoegang!

En ik had er ook op een bepaald moment efkes genoeg van. Kan niet echt uitleggen waarom, 't kwam niet door die 'aanval' hoor, dat is trouwens al lang bijgelegd. Alhoewel dat ik toen ook voor mezelf had beslist om toch iets minder te antwoorden.

Maar nu probeer ik toch ook weer wat meer op het forum te zitten. Door die nieuwe job ging mijn aandacht ook ietske minder naar de trouw uit, vandaar ook iets minder opt forum.

Maar ben ik eventjes wakkergeschrokken vorige week! We zijn naar 25 trouws geweest (o.a. van Ingrid die hier ook op het forum kwam en die ik al langer ken en ook het forum heb aangeraden) Ze zag er prachtig uit, en ze waren zo verliefd en gelukkig. En awel dat deed mij echt zin krijgen, en tegelijk ging er zo'n belletje luiden 'ik ga trouwen'. Precies alsof ik het daarvoor toch nog niet volledig besefte ondanks alle voorbereidingen. En nu zie ik ook die teller onder de 100 staan, dus werk aan de winkel!

Dus ik kan zeggen: Ik ben terug! Tot spijt van wie't benijdt!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-6-2006 8:29:52

Oeps

Lees hier nog eens mijn berichtje. We zijn niet naar 25 trouws geweest, maar naar 2 trouws, weet niet hoe die 5 daar is bijgekomen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...