Terug naar overzicht
Elk verre van perfect
Maar perfect voor elkaar
Samen met hun ouders nodigen
Isabelle en Frederik
u van harte uit op hun huwelijksviering op
15 oktober 2011
om 14 u
in de Sint-Jan-de-Doper kerk
Groot begijnhof, Leuven
Wij hopen dat u met ons mee komt vieren &
nodigen u uit voor het avondfeest vanaf 19u.
Graag vernamen wij voor 20 september 2011 of u er al dan niet bij kan zijn.
Ik zou nemen: nodigen u uit op het avondfeest OM 19u nemen, anders komen de gasten ook nog tegen 20u misschien? Kan zijn dat het de bedoeling is, dat weet ik niet :) Meestal vermelden ze ook de wettelijke dienst op het gemeentehuis. Ik zou vernamen: vernemen van maken, want nu staat het in de verleden tijd. Ook zou ik op de "voor" twee accentjes zetten. Cadeautip wordt meestal op het kaartje voor iedereen gezet, sommige mensen die niet worden uitgenodig voor het avondfeest, geven dan toch graag iets. Zo hopelijk is dat al iets :)
Ik zou de het adres van de kerk op de algemene uitnodiging zetten en aparte kaartjes maken voor de cadeautip, en waarop ze zijn uitgenodigd. Dan blijft de 'standaardkaart' voor iedereen hetzelfde en moet je enkel de kleine kaartjes in de juiste envelop stoppen. Wij hadden ook de cadeautip op het kleine kaartje en niet op de grote kaart, in tegenstelling tot wat An voorstelt. Als de mensen niet zijn uitgenodigd voor het feest, verwacht je eigenlijk geen cadeau. Willen ze toch een geschenk geven, dan staat hen dat uiteraard vrij, maar als je ook op hun kaartje de cadeautip noteert, lijkt het precies of je verwacht wel iets...
ok! bedankt allebei!