TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorine
|
23-7-2011 9:17:53
Misschien niet direct hulp van mij, maar allé, ervaring bij Linea Lin, voor feestkledij.
Het is een gesloten huis, dus beperkte ruimte. Kan je moeilijk vergelijken met de grotere winkels waar er enorm veel keuze is. Maar ja, kan evengoed zijn dat je direct vindt wat je zoekt. Wij zijn 2x naar de opendeur geweest en staat het woongedeelte ook ter beschikking en is de keuze ruimer. Is wel een mooie bruidscollectie!
Eerlijk is eerlijk, voor het tweede huwelijk in mijn gezinnetje ben ik wel niet meer geweest. Dan heb ik mijn kleren laten maken bij Suère in Brugge. Geen bestaande collectie, vrije keuze, model, stof, kan aangepast worden naar eigen wens, volledig op maat gemaakt, perfecte pasvorm. Heel mooi afgewerkt!!! Ook zeer mooie modellen bruidskledij (in de winkel mooier dan op de site) Of je laat het volledig naar je eigen inbreng maken.
Groetjes en succes met de zoektocht
|
|
Ann
21-7-2012
|
23-7-2011 9:28:26
Hey,
Ik ga binnenkort ook op trouwjurkenjacht en ik ga zeker naar de outlet van Pierre-Yves en naar couture Elena. Aangezien ze niet ver van elkaar liggen,kan je ze makkelijk op één dag doen.
Bij de outlet van Pierre-Yves hebben al 2 nichten van mijn verloofde hun trouwjurk gevonden. En het waren alle 2 mooie jurken en zeker niet duur.
Bij couture Elena weet ik niemand die er al geweest is,maar de etalage is altijd zo leuk dus ik ga zeker langs.
|
|
Sarah
17-12-2011
|
23-7-2011 11:54:11
Hey,
Ik ben naar de modeshow van Couture Elena geweest, en het zijn hele mooie jurken. Ook het personeel is er heel vriendelijk. Ik heb uiteindelijk wel mijn kleedje gevonden in Prima Donna in Deerlijk.
De suite heeft een afspraak in Linea Raff. in Brugge, mijn schoonzus heeft daar vorig jaar haar trouwkleed gevonden en was er heel tevreden van.
Groetjes
|
|
Emily
26-5-2012
|
23-7-2011 12:05:27
enkel ervaring met elena in deinze: héél vriendelijk personeel, niets is te veel maar ze hebben wel vooral 1 'stijl' van kleedjes, waar ik dus niet in viel. Over het algemeen niet superveel keuze naar mijn smaak dus, maar je kan er gerust eens gaan kijken want ze zijn totaal niet pushy ofzo :-)
|
|
Sonja
12-5-2012
|
23-7-2011 19:44:34
Ik heb geen ervaring met hogervermelde bruidswinkels.
5 winkels vind ik zeker niet te veel, hangt er vanaf wat je zelf wil natuurlijk. Ik heb mijn kleed gevonden in de vijfde winkel.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je in de eerste winkel meteen jouw droomkleed ziet.
Veel succes met de zoektocht en geniet er van!
|
|
Peggy
18-6-2011
|
24-7-2011 9:05:20
ik vond mijn kleed bij Scarpellini in Oostende, super vriendelijk en ruime keuze. Geen ervaring met jouw lijstje, Scarpellini was de eerste en laatste winkel...
|
|
AN
10-9-2011
|
26-7-2011 0:24:59
Mijn trouwkleed komt van Conny uit Maria-Aalter. Echt een aanrader...hebben heel veel keuze....en wat belangrijk is ze laten jezelf ontdekken door het passen van verschillende stijlen waar je het beste mee staat....niets is hen te veel....Echt super!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|