Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft er canvasdoeken gebruikt als gastenboek?

23-7-2011 0:23:00
Hallo iedereen,

ben nog altijd op zoek naar een leuk alternatief voor een gastenboek.
Ik wou eerst werken met kleine kaartjes en daarna in een boek, maar ik denk dat het boek niet vaak uit de kast wordt gehaald.
Nu ben ik al een geruime tijd op zoek naar iets leuk om in onze gang boven te hangen en had ooit al eens iets gelezen over de gasten op canvasdoeken te laten schrijven.

Graag had ik dus jullie ervaringen geweten wat het beste is om er op te schrijven (ik veronderstel alcoholstift) en hoe de reacties van de gasten waren, want ik wil natuurlijk wel volle doeken

Lesley
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1033

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik23-7-2011 0:46:51

hoi..
wij hadden op de babyborrel van ons zoontje ook iets dergelijks gedaan als gastenboek
een hele grote kader, met int midden een foto van mij,mijn man en de bolle buik waar lars opstond, en errond een groene passe partout, en op die passe partout heeft iedereen zijn naam geschreven met goudpenneke of zilverpenneke, en die kader hangt nu op lars zijn kamer.. bij onze volgende ga ik identiek hetzelfde doen, vind dit een leuke herinnering voor later om te zien wie er toen allemaal was geweest...als ge mij u mailadres geeft wil ik altijd wel een fototje doorsturen, van onze kader

nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik23-7-2011 10:07:39

Hoi,

Wij hadden een grote canvasdoek en daarop een boom laten drukken, waarop mensen hun duimafdruk konden achterlaten en daarbij hun naam schrijven.

Deze hangt nu boven ons bed te pronken en is echt heeel erg leuk geworden, de duimafdrukken zijn dan de blaadjes van de boom...

Als je mij je emailadres doorstuurt zal ik een foto laten zien!

groetjes,
Nathalie

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik23-7-2011 10:39:15

Vrienden van ons hadden dit ook gedaan maar aan de gasten gevraagd om iets te tekenen, niet te schrijven. De canvasdoekjes waren ook niet zo groot (postkaartformaat ongeveer) ; het voordeel van tekenen is dat je géén 7 x dezelfde tekst hebt en dat iedereen zich dus met dezelfde middelen (alcoholstiften in 4 kleuren) moet uitdrukken. Het resultaat was wel heel kleurrijk !

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik23-7-2011 11:07:13

Bedankt voor de reacties

Die boom lijkt me idd ook wel mooi!

Voorbeelden mogen gestuurd worden naar lesley_de_winter@hotmail.com

Alvast bedankt!

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik23-7-2011 12:01:09

Lesley, zou je ze ook eens kunnen doorsturen naar mij, zou dit graag eens zien, want ben er ook nog niet aan uit van ons gastenboek.

frituurniek@hotmail.com

marijke
5-8-2011
 Meld misbruik23-7-2011 12:23:55

Hey, ben ook al een tijdje opzoek naar een leuk alternatief voor het gewone gastenboek, zouden jullie de voorbeeldjes naar mij ook kunnen doorsturen? marijkeduyols@telenet.be
alvast bedankt

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik23-7-2011 18:05:46

mag ook naar mij : doriendekock@hotmail.com bedankt!

Angel
21-9-2012
 Meld misbruik23-7-2011 20:26:32

Je mag naar mij ook gerust even het voorbeeld doorsturen. Het lijkt me een zeer leuk idee.
wenskaarten3d@hotmail.com

Alvast bedankt!

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik24-7-2011 19:20:07

Je mag het ook altijd naar mij sturen? Bedankt!
deborah.metten@hotmail.com

Ines
6-4-2012
 Meld misbruik6-11-2011 13:26:04

Waaw, leuk idee die boom met vingerafdrukken
is het mogelijk om mij ook eens een foto door te sturen?

saxobarresgirlfriend@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...