Terug naar overzicht
hoi..wij hadden op de babyborrel van ons zoontje ook iets dergelijks gedaan als gastenboekeen hele grote kader, met int midden een foto van mij,mijn man en de bolle buik waar lars opstond, en errond een groene passe partout, en op die passe partout heeft iedereen zijn naam geschreven met goudpenneke of zilverpenneke, en die kader hangt nu op lars zijn kamer.. bij onze volgende ga ik identiek hetzelfde doen, vind dit een leuke herinnering voor later om te zien wie er toen allemaal was geweest...als ge mij u mailadres geeft wil ik altijd wel een fototje doorsturen, van onze kader
Hoi, Wij hadden een grote canvasdoek en daarop een boom laten drukken, waarop mensen hun duimafdruk konden achterlaten en daarbij hun naam schrijven. Deze hangt nu boven ons bed te pronken en is echt heeel erg leuk geworden, de duimafdrukken zijn dan de blaadjes van de boom... Als je mij je emailadres doorstuurt zal ik een foto laten zien! groetjes, Nathalie
Vrienden van ons hadden dit ook gedaan maar aan de gasten gevraagd om iets te tekenen, niet te schrijven. De canvasdoekjes waren ook niet zo groot (postkaartformaat ongeveer) ; het voordeel van tekenen is dat je géén 7 x dezelfde tekst hebt en dat iedereen zich dus met dezelfde middelen (alcoholstiften in 4 kleuren) moet uitdrukken. Het resultaat was wel heel kleurrijk !
Bedankt voor de reacties Die boom lijkt me idd ook wel mooi! Voorbeelden mogen gestuurd worden naar lesley_de_winter@hotmail.com Alvast bedankt!
Lesley, zou je ze ook eens kunnen doorsturen naar mij, zou dit graag eens zien, want ben er ook nog niet aan uit van ons gastenboek. frituurniek@hotmail.com
Hey, ben ook al een tijdje opzoek naar een leuk alternatief voor het gewone gastenboek, zouden jullie de voorbeeldjes naar mij ook kunnen doorsturen? marijkeduyols@telenet.be alvast bedankt
mag ook naar mij : doriendekock@hotmail.com bedankt!
Je mag naar mij ook gerust even het voorbeeld doorsturen. Het lijkt me een zeer leuk idee. wenskaarten3d@hotmail.com Alvast bedankt!
Je mag het ook altijd naar mij sturen? Bedankt!deborah.metten@hotmail.com
Waaw, leuk idee die boom met vingerafdrukkenis het mogelijk om mij ook eens een foto door te sturen?saxobarresgirlfriend@hotmail.com