Terug naar overzicht
Ha geweldig ! Komt het toch nog goed zie je wel.Wij proberen onze pastor er van te overtuigen dat we ween cd willen laen horen in de kerk maar deze wil dat niet. Dat is niet de gewoonte en wordt nooit gedaan in zijn kerk was het antwoord....Dus u denken we erover om iemand te laten komen die dan kan zingen.Groetjes Mireille01-09-2006
Hoi,Ben heel blij voor jullie dat het is goedgekomen want het moet toch wel verschieten zijn! Ben blij dat je tips geeft hoe we het best een CD branden om dan in de kerk te gebruiken want draai of keer het in de kerk zijn die installaties niet al te nieuw meer en zo kunnen wij dankzij uw tips rekening ermee kunnen houden tot het zover is voor ons. Debra11/08/06
Beste,Wij zijn vrijdag getrouwd en hadden een heus 'koor'. Enkele vrienden uit het kerkkoor, gecombineerd met de kinderen uit mijn klas hebben voor de prachtige muzikale ondersteuning gezorgd. Achteraf ben ik blij dat het geen cd was die we gebruikten. Echt is zoveel mooier!
HeyWij gaan in de zomer ook ne keer testen, maar niet alleen of de cd werkt, maar ook hoelang we er juist over doen om naar voor te lopen (om te zien of ons muziekstukje wel lang genoeg is, en of we trager of rapper moeten lopen). En ook of mijn schoonbroer zijn piano kan aangesloten worden (hij gaat een stukje spelen). En om te kijken waar de mensen die gaan lezen best zitten enzo, kortom ne generale repetitie.GroetjesVicky09.09.06