Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen

23-7-2011 12:55:23
Hey iedereen,

We willen op een originele manier vragen aan onze getuigen of ze wel getuigen willen zijn.
Maar heeft iemand hier een idee van hoe we dit kunnen doen?
Of hoe hebben jullie het aan jullie getuigen gevraagd?

Vele groetjes
Emilie

Emilie
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1293

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik23-7-2011 13:56:43

Hoi hoi

Ik heb twee getuigen en heb hen op de volgende manier gevraagd:

Ik heb een foto van ons op een puzzel laten drukken (via www.yoursuprise.com). Hierbij had ik dan het zinnetje op laten drukken 'Wil jij mijn getuige zijn op 16 juni 2012?'. Ik had dan alle puzzelstukjes door elkaar gedaan en terug in het doosje gestoken dat er bij werd geleverd, alleen de puzzelstukjes met het zinnetje er op had ik er nog tussenuit gelaten. Toen iedereen terug was van vakantie, hadden we gezellig afgesproken en zei ik: ik heb nog een cadeautje voor jullie meegebracht...

Daarna waren ze dus ijverig om de puzzel te maken, maar al snel had één van de twee door dat er nog puzzelstukjes ontbraken..zij was ondertussen al haar doosje binnenstebuiten aan het keren (ze dacht dat er daar misschien nog inzaten), tot dat de andere ook tot de conclusie kwam dat zij er ook miste...

...toen heb ik hen elk nog een cadeau-zakje met de ontbrekende puzzelstukjes gegeven...

...en toen waren er veeeel traantjes ! En ze zeiden alletwee ja!

Nu hebben ze elk een mooie foto (ze hebben allebei al gezegd dat ze de puzzelstukjes gingen vastlijmen en dan inkaderen, dus da's wel super tof om te horen!)

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik23-7-2011 14:48:35

Wij hebben het via een vacature gevraagd en dit vonden ze allebei ook wel origineel

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik23-7-2011 15:56:34

wij hebben een martini fles gegeven, etiket van weggedaan en van ons samen een foto laten maken en tekst toegevoegd:

de dag dat wij ons JA-woord geven,
willen we het graag met jou beleven,
daarom vinden we het fijn als je op (datum),
mijn getuige zou willen zijn!
en ons namen eronder

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik23-7-2011 16:01:00

Wij geven vaak kleinigheden aan elkaar als we bijvoorbeeld iets tegenkomen dat echt bij die persoon past. Dus onze getuigen waren niets vermoedend toen we hen een klein geschenkdoosje gaven (ieder apart weliswaar, anders had het opgevallen). In dat doosje zat een pen met daar bovenop een papiertje: "wil jij mijn getuige zijn?". Misschien niet zo origineel, maar ze vonden het beide wel heel fijn :) Tegenwoordig moet alles zo "speciaal" gebeuren dat het authentieke terug charmant wordt.. alé, dat vinden wij toch

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik23-7-2011 16:58:08

Hoi ik had zelf postkaartjes geknutseld :-) met op de voorkant de foto van het aanzoek en op de achterkant 'liefste... wil je mijn getuige zijn?"
En ze vonden het geweldig. Het was misschien niets speciaals maar ze vonden het toch mooi gemaakt, vooral omdat ik het zelf in elkaar had gestoken En ze waren al vereerd dat ze getuigen mochten zijn xxx

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik23-7-2011 17:56:12

hallo!

Ik heb voor mijn getuige cupcakejes gemaakt en op elk cupcakeje een woord van de zin: 'wil jij mijn getuige zijn?' en dan daar rond nog wat andere cupcakes met bloemekes, ... en dat zo door elkaar gezet dat het op een puzzel leek..
het waren de lekkerste cupcakes ooit zei ze! :)

mijn vriend heeft zijn getuige gewoon tussen de soep en de patatten gevraagd: hij had hem aan de lijn en ik zei: nodig hen eens uit voor nog is iets te komen drinken, en toen zei hijtegen zijn getuige van 'seg Vercamme, wilde gij mijnen beste zijn op onzen trouw?' hehe, echt typisch mannen, maar zijn getuige was wel heel blij en vond het ook wel origineel! hij had dat zeker niet verwacht toen! :)

uiteraard gaan we nog wel eens eten nu! ;)

succes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik23-7-2011 18:19:34

wij zijn verloofd in mexico en had daar een staander met de afbeelding van ne mexicaan gekocht daar om wat in te zetten, op een uitstap had ik een rood kaarsje gevonden met stro ... had dit uit zijn pakje gehaald en tussen het stro een papiertje gestoken met een tekstje op geschreven ... normaal is zij altijd een heel ''coole'' maar nu begonnen de tranen te vloeien!

mijn vriend wou het inderdaad ook heel simpel vragen maar daar was ik niet voor te vinden! ik had dus een ronde kaasplank vol met rode hartjes gelegd met daarop 2 champagneglazen en servetten in ... in die servetten stak dan een rood harten papiertje met 'wil jij mijn getuige zijn?'. de dag van onze terugkomst uit mexico hadden we het bekend gemaakt maar zij hadden er totaal geen vraag naar wie de getuige van hun broer werd! enkele dagen later vroeg ik mijn vriend of hij het al gevraagd had ... nee dus ... toen heb ik dit plannetje gemaakt en hen niets vermoedend samen tot bij ons laten komen. ze waren echt fier dat zij dit mochten doen voor hun broer, snel daarop werd een flesje gekraakt!

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik23-7-2011 21:05:19

Wij hebben het gewoon gevraagd toen de hele suite (familie) aanwezig was op ons zoontje zijn eerste verjaardag... met een glas champagne in de hand, na het klinken op mijn zoontje zijn eerste verjaardag hebben we het zo aan onze broers gevraagd.

Voor ons was dit héél speciaal aangezien ons zoontje het liefdeskindje is van de nacht na het aanzoek, dus juist een jaar geleden :-)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik25-7-2011 10:39:59

Wij hebben puzzeltjes gemaakt van een foto
"WIL JE MIJN GETUIGE ZIJN" in letterkoekjes en daaromheen hartjessnoepjes en violetjes (de snoepjes hebben we ook als bedankjes gegeven aan de gasten)

De reacties waren super.

lies
6-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 15:13:08

Wij hebben een pen laten graveren met onze namen en onze trouwdatum op.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...