Terug naar overzicht
Hoiii wij trouwen ook op 2 juni en ook al volop in de voorbereidingen!!!Wat betreft de ringen; je kan misschien zo 2 beertjes voorzien van Me to You. Een bruid en een bruidegommetje en daar de ringen aan vast maken en dan kunnen ze allebei eentje dragen? Lijkt me wel tof hé...En voor het vervoer, heb je al eens gekeken op de site van de Zigeuner? Of als je het op google intikt krijg je ook veel resultaten... Alvast veel plezier met de voorbereidingen
wij hebben een doosje mee uit mexico waar we onze ringen gaan insteken ... op tv eens gezien dat ze een ballon naar voren brachten met allemaal harten ballonnen in : dit vond ik geweldig .. samen de ballon doorprikken en daar kwamen ze te voorschijn!
Hey hey 2 juni bruidje. hier nog zo eentje . Wij gaan ook op zoek gaan nr leuke trouwbeertjes om er dan de ringen aaan te hangen. Onlangs ging ik nr een huwelijk waarbij de kindjes de ringen nr voor brachten die in een doosje aan een ballon hingen. idd ook heel leuk. Denk mss na op iets dat je zoontjes leuk vinden? Mss 2 leuke autootjes (bv een witte en een zwarte kever) die ze voorttrekken met kartonnen doosjes achteraan (geen blikken!! teveel lawaai). Mss dan met een tekstje op de achterruit "almost married" of zo. Is maar een ideetje dat me zo opkwam ... maar mss best leuk voor de jongetjes? Succes met de voorbereidingen