Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen & bruidsjongens ...

23-7-2011 16:27:35
Hallo bruidjes,

wij trouwen op 2 juni 2012, maar ik ben al volop aan het plannen.

Hebben jullie misschien een idee hoe we onze ringen kunnen laten brengen door onze zonen.
Ze zijn dan 11 en 9!
We hebben ook een bruidsmeisje van 3, maar die zal bloemetjes gooien.

Ook zijn we nog op zoek naar vervoer, vermits we op 1 dag 3 locaties moeten doen.
De mensen die heel de dag meegaan willen we van vervoer voorzien.
Dus zijn opzoek naar een busje ofzo, huifkar niet, mijn toekomstige vindt dit maar niks.

Groetjes
Sophie

Sophie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 529

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik23-7-2011 16:54:04

Hoiii wij trouwen ook op 2 juni en ook al volop in de voorbereidingen!!!
Wat betreft de ringen; je kan misschien zo 2 beertjes voorzien van Me to You. Een bruid en een bruidegommetje en daar de ringen aan vast maken en dan kunnen ze allebei eentje dragen? Lijkt me wel tof hé...
En voor het vervoer, heb je al eens gekeken op de site van de Zigeuner? Of als je het op google intikt krijg je ook veel resultaten...
Alvast veel plezier met de voorbereidingen

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik23-7-2011 18:28:52

wij hebben een doosje mee uit mexico waar we onze ringen gaan insteken ... op tv eens gezien dat ze een ballon naar voren brachten met allemaal harten ballonnen in : dit vond ik geweldig .. samen de ballon doorprikken en daar kwamen ze te voorschijn!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik24-7-2011 14:00:17

Hey hey 2 juni bruidje. hier nog zo eentje .

Wij gaan ook op zoek gaan nr leuke trouwbeertjes om er dan de ringen aaan te hangen.
Onlangs ging ik nr een huwelijk waarbij de kindjes de ringen nr voor brachten die in een doosje aan een ballon hingen. idd ook heel leuk.
Denk mss na op iets dat je zoontjes leuk vinden? Mss 2 leuke autootjes (bv een witte en een zwarte kever) die ze voorttrekken met kartonnen doosjes achteraan (geen blikken!! teveel lawaai). Mss dan met een tekstje op de achterruit "almost married" of zo.
Is maar een ideetje dat me zo opkwam ... maar mss best leuk voor de jongetjes?

Succes met de voorbereidingen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...