Terug naar overzicht
Hoi, Park West ken ik ja! Daar kunnen ze redelijk buitenspelen hé, staat ook springkasteel. En indien het weer niet mee zit kan je speelgoed voorzien in het salon gedeelte mss? Veel succes Sophie
anders de jachthoorn in wilrijk was onze smaak niet qua stijl, maar is wel groot grasveld met speeltuin aan én de zaal is onderdeel van de Studio 100 groep, dus met kinderen moeten ze daar wel ervaring hebben he groeten iris
Kasteel Fruithof in Boechout heeft een enorme tuin met schommels en een springkasteel.
Kasteel Steytelinck in Wilrijk. Is vlak aan het park met een heel mooie en grote speeltuin voor de deur.
Het Molenhuis in Vremde en La Piazza van Domein Park West waren onze 2 geselecteerde locaties. Het werd Domein Park West. Ik kan het alleen maar aanraden. Wij huwden op een warme zonnige dag (7 mei) en Kim is een echte aanrader. Zij let op alles en wij zijn super tevreden. Ook van het Molenhuis hoor ik niks dan goeds en wat prijs betreft zit dat meer dan goed. Wij kozen voor Park West omdat dit ons meer lag (minder tradionele feestzaal), centraal gelegen, klein feest (75 personen). Park West is duurder, maar heef ook net iets meer (vonden wij). Voor een groot feest met véél mensen zou ik eerder voor het Molenhuis geopteerd hebben. Groetjes en succes met je keuze.