TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
9-9-2006
|
5-6-2006 19:57:27
Dag Phyllis
Leuk om al je vorderingen te lezen! 't Gaat idd verbazend goed vooruit hé.
Spijtig wel van je moeder, maar het is misschien wel beter dat ze er niet bij is, zo kan je tenminste je geluk delen met iedereen die daar echt blij voor is.
Wij zijn juist de 100 dagen gepasseerd en nu begint het idd wat vlugger te gaan. Wij zijn voorlopig volop bezig met de uitnodigingen, 's avonds zit ik vaak te knippen en te plakken vermits ik ze allemaal zelf maak. Gelukkig heb ik toch nog wat tijd eer ze moeten af zijn!
En dan hadden we een probleem met de receptie, we wilden dat doen op het marktplein, maar op 5 maanden voor onze trouw besliste de burgemeester dat dit toch niet mocht. We zijn dan heel lang op zoek geweest naar een andere locatie, maar uiteindelijk vonden we het best van al in de tuin vn mijn ouders. Maar we zitten met heel veel genodigden (voornamelijk van mijn ouders), dus mama zag dat niet echt zitten om dat allemaal in den hof te doen. Vandaar dat we hebben beslist om 2 recepties te doen, eentje voor alle mensen die mijn ouders kennen van in't dorp, deze receptie zal plaatsvinden op donderdagavond voor onze trouw, en eentje voor al de rest en dat zal zaterdag na de mis zijn.
Dinsdag zijn we dan ook de mneu gaan bespreken id scala. We nemen het buffet half koud half warm en dan dessertbuffet met huwelijkstaart mango/vanille. Klinkt alvast heel lekker. En de wijn hebben we ook al geproefd en die was ook super.
Onze mis zit helemaal in elkaar, al een tijdje, en ook de cadeauxtjes enzo zijn allemaal in orde. Op 03/07 ga ik nog eens passen, en ik kijk er naar uit hoor.
Mijn ring heb ik al gevonden, maar Thierry weet nog niet wat hij wil, en we gaan ze samen bestellen vandaar dat we dat nog wat uitstellen
Oh, en onze huwelijksreis ligt vast. We gaan naar Malaysie, 2 dagen Kuala Lumpur, dan een rondreis van 10 dagen in Borneo en vervolgens nog een verlenging van 1 week in Kuta Kina Balu (ook Borneo). We kijken er al enorm hard naar uit!
Zo voila, mijn vorderingen staan ook op papier.
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|