TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabelle
15-10-2011
|
24-7-2011 9:24:55
Hallo,
mijn vriend heeft zijn kostuum daar besteld op 9 mei. We hebben nog steeds geen kostuum gezien. Mensen zijn heel vriendelijk, maar elke keer dat je belt, gaan ze 'net de volgende week het pak opsturen', alleen zie je dan weer weken lang niets. Tot je weer belt, en ze 'net weer...' enfin je snapt het.
Momenteel kan ik je dus niets over de kwaliteit zeggen, want we hebben het pak, nu meer dan 9 weken na bestelling, nog altijd niet gezien. Gelukkig waren we goed op tijd, dus de stress is nog niet toegeslagen. Maar we hebben al meerdere keren gezegd dat ze niet hoeven te liegen aan de telefoon, dat ze gewoon moeten zeggen hoe lang het gaat duren. Maar nee, dat zit er dus niet in...
Mochten we het (alsnog) ontvangen, laat ik zeker iets weten over de kwaliteit!
groetjes!
|
|
vicky
19-5-2012
|
26-7-2011 20:52:15
Oei Isabelle, dat is minder voor jullie. Hebben jullie het pak al moeten betalen of moet je pas betalen bij of na het leveren? Hopelijk ontvangen jullie de levering snel !
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
26-7-2011 22:55:26
Hey Vicky,
jammer genoeg is het al volledig betaald. Normaal niet mijn manier van werken, maar ja, anders ging het niet.
Ondertussen nog steeds niets gezien, mijn vriend heeft nogmaals proberen te bellen, maar we vallen heel vaak op de voice mail. We hebben zelfs schrik gehad dat het gewoon geen echte firma was, maar hebben nu mensen gehoord die toch echt wel hun kostuum ontvangen hebben.
groetjes!
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
27-7-2011 19:57:57
we hebben net een sms ontvangen dat het morgen zou verstuurd worden. Ik ben benieuwd!!
|
|
vicky
19-5-2012
|
29-7-2011 20:22:40
Ik duim alvast mee dat jullie het kostuum ontvangen! Altijd leuk als een verhaal een goede afloop heeft...
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
31-7-2011 21:35:03
Hallo!
we hebben het kostuum inderdaad ontvangen! Maar we zijn wel teleurgesteld... de broek is twee maten te groot, het is echt geen kwestie van een beetje innemen, ze is echt veel te groot. Mijn vriend is niet van gewicht veranderd. Het hemd is op zich heel mooi, maar het lijkt wel of iemand er met zwarte bic heeft op gekrabbeld op de schouder. En de vest hangt scheef, er scheelt precies iets aan de schouder... hopelijk duurt het hermaken geen 12 weken meer :(
|
|
vicky
19-5-2012
|
31-7-2011 22:16:42
Ik vind dit zeer jammer voor jullie. Hopelijk komt alles nog in orde !
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
6-8-2011 11:26:19
nu nemen ze telefoon niet meer op, en beantwoorden geen mails meer... één keer heeft mijn vriend nog contact gehad, toen zei de man dat ie de volgende dag zou terugbellen voor een afspraak... en raad eens? niet gebeld.
Ik zou dit bedrijf heel sterk afraden aan iedereen.
Mijn vriend heeft nu voor zijn eigen gemoedsrust besloten een pak te huren!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|