Terug naar overzicht
Dag ValerieHeb de foto's bekeken. Het zag er heel tof uit. Leuk dat je getuige zo wat hetzelfde gekleed was. En voel je je nu al echt getrouwd? Of is 1 juli toch echt je trouwdag?Ik trouw namelijk ook al eerder voor de wet, en ineens kreeg ik schrik dat al de emotie in feite al ging komen tijdens het burgerlijk huwelijk, terwijl die dag voor ons minder belangrijk is.Alvast nen dikke proficiat!Vicky09.09.06
Het was wel een toffe dag, maar ik kijk veel meer uit naar 1 juli! Dat is toch de echte dag waar je vol spanning naar toe leeft! Voor ons was dat burgerlijk huwelijk ook minder belangrijk ( eigenlijk raar want dat maakt je officieel man en vrouw). Qua emoties valt het dus heel goed mee dan.
Hey, Proficiat.Hele mooie site en de foto's spreken boekdelen.De keuze voor de feestzaal is prima. Heel erg lekke is het daar!!Ook fijn om te zien dat er nog mensen dicht bij ons wonen. (Wij zijn van Ledeberg)Laat het kerkelijk huwelijk net zo mooi of zelfs nog mooier worden....Peggy 23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
he valerie,alvast proficiat. De foto's zijn prachtig.groetjesPeggy V13/10/2006
Mooie foto's!! Ik krijg er spontaan de kriebels van! ;-)groetjes,Astrid08.09.2007
Hey,proficiaat! De foto's zijn prachtig! Nog veel succes!GroetjesElke 15/07/06