Terug naar overzicht
Hey, Onze doos komt van tutje en Kiki, is die met die strepen. We waren zeer tevreden van het ontwerp, maar de afwerking is niet fantastisch. De eerste keer hebben we ze terug gestuurd omdat je de slotjes uit de doos kon trekken. Ze hebben dat wel opnieuw gemaakt en nu is ze in orde. Je moet er wel geen zotte dingen mee doen. Groetjes Hanne
wij zijn alvast zeer tevreden van onze doos, ze is stevig gemaakt en ziet er prachtig uit!mijn vriendin heeft er alvast ook een besteld, we hebben er alle vertrouwen in! bij ons houdt de getuige de ringen bij in een doosje. in de kerk doen we geen speciale versieringen, op de auto alleen witte lintjesde meisjes strooien rozenblaadjes uit een wit mandje een gastenboek hebben we eigenlijk niet..; veel succes!!
Onze doos komt ook van Tutje en Kiki en inderdaad de afwerking is niet echt goed. Het is een witte doos waarop onze namen en trouwdatum gekleefd zijn... Er was op het deksel zelfs nog een potloodlijn zichtbaar om de tekst recht te kleven... Heb hen proberen te bereiken via mail maar kreeg tot nu toe geen reactie, terwijl er voordien steeds heel snel geantwoord werd op mails... We zijn dus wel wat teleurgesteld met het resultaat... Wij hebben twee bruidskindjes die elk een knuffelbeer zullen dragen waaraan onze ringen bevestigd worden. Dan kunnen ze in de kerk de ringen komen brengen en worden ze toch ook wat betrokken bij het hele gebeuren. De kerk versieren we met bloemen. We hebben ze nog niet besteld maar waarschijnlijk gaan we een altaarstuk doen en dan misschien aan de stoelen aan de middengang ook nog een bloemetje. Aan de auto's van de suite komen witte lintjes, onze auto zal ook bloemen hebben. Gastenboek zijn we nog naar op zoek. Willen ook graag iets anders dan de klassieke gastenboeken. Als het kan in dezelfde stijl als onze uitnodiging die we zelfs ontworpen hebben. Weten niet goed waar we een gastenboek kunnen laten personaliseren... Tips zijn dus steeds welkom!! ;-) Veel succes en geniet nog van je voorbereidingen! Groetjes, Sofie
Hoi,Ik heb mijn gastenboek zelf gemaakt. Ik heb dat bij het kruidvat gedaan.het is dan wel op glad papier maar het is wel echt heel mooi.Wij hebben op onze uitnodiging een tekening en die komt terug in het gastenboek.Heel persoonlijk.De enveloppendoos heb ik ook zelf gemaakt. Op onze uitnodiging staan foto's, ik heb die dan laten afdrukken en hier onze doos mee bekleed.En heb ook in dezelfde kleuren gewerkt als onze uitnodiging.Als ringenhouders heb ik 2 me to you beertjes gekocht. Een bruidje en een bruidegom, hieraan ga ik dan de ringen bevestigen. groetjes
Hey Ellen, Hoe heb je dat precies gedaan bij het kruidvat? Heb je een gewone doos genomen voor je enveloppendoos? mvg
hey dit lijkt me wel een leuke link om zelf zo'n doos te maken. Nog iemand website, ideeen om zelf zo'n doos te maken? Heb namelijk geen zin om er zoveel geld tegenaan te smijten http://sammiescorner.hyves.nl/forum/3094908/Dgri/envelo...
Hey Caroline, Ik heb bij het kruidvat eigenlijk een fotoboek gemaakt. En in plaats van foto's heb ik onze tekening van de uitnodiging hierop gezet. Je kan er ook teksten in zetten en foto's. En met stiftjes kan je hier perfect op schrijven zonder dat het uitwist. Voor de enveloppedoos heb ik aan een vriendin een lege pamperdoos gevraagd en deze heb ik dan helemaal ingepakt. Heel persoonlijk en heel goedkoop! En vond dat heel leuk om te maken! Groetjes
je moet eens een kijkje nemen op www.hetfeestviltje.be . Daar verkopen ze paketten met bierkaartjes met allerlei vragen op i.v.m de trouw . u moet deze gewoon op de tafel leggen en dan kunnen de gasten deze invullen tijdens het tafelen . ook zijn er kaften waar je deze nadien in kan bewaren . eeen groot voordeel is dat de meeste mensen dan ook een kaartje invullen ,pennen worden er meegeleverd.