Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen of tatoage

24-7-2011 10:56:41
we zijn nog aan het twijfelen; een tatoage of trouwringen;
omdat we beide niet graag ringen dragen dachten we om iets te laten tatoeeren
nog iemand die het zo doet?

gisele
23-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 992

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 11:24:35

Mijn schoonbroer en schoonzus hebben dit ook gedaan. Ik vind het niet zo mooi, ik vind een ring mooier.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik24-7-2011 11:40:48

ik moet persoonlijk zeggen ik was echt geen ringmens. Alle ringen die ik zelf gekocht heb lagen na een week al weer in de kast. Maar met mijn verlovingsring hou ik het nu toch al sinds juni vol en eigenlijk stoort het mij niet. Misschien is het gewenning?

Ik vind het op zich ook niet lelijk zo een tattoeage maar je moet hard zoeken achter een iets dat je mooi vindt.

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik24-7-2011 11:47:11

Ik vind het persoonlijk wel mooi (ben zo al fan van tattoo's ) maar natuurlijk vind ik een ring net dat tikkeltje meer geeft tijdens de viering zelf...maar het is inderdaad goesting hé! Je moet je eigen goesting doen
Wij gaan het anders doen, op de trouw zelf wisselen we ringen uit en naderhand gaan we allebei een tattoo zetten (waaraschijnlijk hetzelfde) met de datum van ons huwelijk , moet het nog uittekenen
Velen raden ons dat af, "want je weet nooit wat er in de toekomst nog allemaal kan gebeuren" maar daar houden we ons niet mee bezig...want uiteindelijk ga je toch niet trouwen met het idee dat je ooit uit elkaar zou gaan hé
En daarbij, als er ooit iets zou misgaan dan heeft dit huwelijk evengoed plaatsgevonden en het is iets wat je niet uit uw leven kan wissen zo denk ik ervan....

Dit was dan mijn extra-lang antwoord Veel succes met uw beslissing xxx

Sas
8-6-2012
 Meld misbruik24-7-2011 11:59:28

Wij zullen voor mij waarschijnlijk een ring voorzien maar voor mijn ventje een tatoeage.
Tijdens de dienst zullen we wel ringen(voor hem dan een niet zo dure) wisselen en hij zal ze nadien laten zetten.

zeker doen zou ik zeggen!
die commentaren niet aantrekken...je weet idd nooit maar je kan ze ook al laten weg doen e als het écht nodig moest zijn.
Ik vind het ook wel moeilijk iets leuk te vinden.

Kim Clijsters heeft dit trouwens ook gedaan.

groetjes

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik24-7-2011 16:32:57

Ik droeg nooit ringen maar sinds de trouw is onze ring nog niet van onze vinger geweest. Persoonlijk vind ik een tatoeage-ring niet zo mooi maar dat is smaak natuurlijk :)

Pam
6-7-2013
 Meld misbruik25-7-2011 9:33:58

hey, wij gaan ook voor tattoo's ipv ringen, en mij is aangeraden om bijvoorbeeld een soort verbandje errond te doen en als het moment is gekomen ipv een ring aan te doen het verbandje eraf doen!!

een ontwerp vinden voor een getattooëerde ring is iets moeilijker, miss kan je zelf iets ontwerpen en anders bij de tattoo shop zelf eens horen zijn meestal zeer creatief in zulke zaken!!

groetjes veel succes

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik25-7-2011 14:31:09

Ik zou een tattoage niet zien zitten. Persoonlijk vind ik het een verminking van je lichaam, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Er zijn zoveel mooie ringen, maar geen enkele mooie tayoage (ik weer natuurlijk). :)
(sorry voor mijn ongezouten mening)

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik25-7-2011 14:33:14

Tatoeage dus; sorry voor de foutjes...

evelien
11-5-2011
 Meld misbruik26-7-2011 22:55:57

Mijn vriend en ik droegen ook nooit ringen.
Maar dit wende heel snel, mijn vriend zou een ketting gaan halen om de ring aan te dragen, maar na 2,5 maand draagt hij em nog altijd gewoon rond zen vinger.

Mijn vader is 25jaar getrouwd en toen hij zijn ring is verloren heeft hij een tatoo gezet op zijn vinger met mama haar naam erin :)

julie
23-6-2012
 Meld misbruik2-8-2011 0:58:27

@patrizia: ik zou het ni beter kunnen verwoorden. Op die manier gaan wij het ook doen :-) Dus giselene, gewoon u hart volgen, waar gij u het beste bij voelt. Die tattoo kan voor u mss nog meer schitteren dan een diamant. Grtjs, julie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...