Terug naar overzicht
Hey Eveline, Ik heb een tijdje geleden mijn geloften op deze site gepost. Bij zoeken 'geloften schrijven' ingeven en dan kom je aan de mijne! Linde
Robby: Véronique, ik hou van je, gewoon zoals je bent. Ik ben blij dat ik je mocht ontmoeten en dat onze liefde kon groeien tot wat ze nu is. Ik wil je man zijn en ik beloof je trouw te blijven, ook als het eens wat moeilijker gaat. Ik wil voor je zorgen en me samen met jou inzetten voor ons gezin waar ook kinderen gelukkig kunnen zijn. Laat ons dit doen, ons hele leven lang. Véronique: Robby, ik zie je graag. Ik hou van de pretlichtjes in je ogen, van je doorzettingsvermogen en je werklust. Ik ben blij dat ik jouw vrouw mag zijn en ik beloof je trouw te blijven, in goede en minder goede tijden. Ik zal je voor altijd liefhebben en je steunen, mijn hele leven lang. Ik wil samen met jou bouwen aan een warm nestje waar ik als een lieve mama kan zorgen voor jou en voor onze kinderen.
Robby:
Véronique, ik hou van je, gewoon zoals je bent. Ik ben blij dat ik je mocht ontmoeten en dat onze liefde kon groeien tot wat ze nu is. Ik wil je man zijn en ik beloof je trouw te blijven, ook als het eens wat moeilijker gaat. Ik wil voor je zorgen en me samen met jou inzetten voor ons gezin waar ook kinderen gelukkig kunnen zijn. Laat ons dit doen, ons hele leven lang.
Véronique:
Robby, ik zie je graag. Ik hou van de pretlichtjes in je ogen, van je doorzettingsvermogen en je werklust. Ik ben blij dat ik jouw vrouw mag zijn en ik beloof je trouw te blijven, in goede en minder goede tijden. Ik zal je voor altijd liefhebben en je steunen, mijn hele leven lang. Ik wil samen met jou bouwen aan een warm nestje waar ik als een lieve mama kan zorgen voor jou en voor onze kinderen.