Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 jaar getrouwd! Welk kadootje voor man?

25-7-2011 8:12:40
Hallo iedereen,

Op 7 augustus zijn we 1 jaartje getrouwd en ik zou mijn man met iets klein willen verrassen. Wij gaan 's avonds al eten in Bigareaux te Sint-Truiden maar wou hem toch iets klein (met veel betekenins) willen kado doen. Nu heb ik alleen geen flauw idee wat ik zou kunnen doen. Het moet in ieder geval geen fortuin kosten . Iemand ideetjes? Thx.

Groetjes
Annelies

Annelies
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 688

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 10:53:38

Hoi Annelies!

Goh, dat is moeilijk hé Het enige dat echt direct in mij opkomt, is iets dat meteen aan jullie trouwdag doet denken hé... Maar zover was je zelf ook al waarschijnlijk

Misschien een picknick op de plaats waar jullie je fotoshoot hielden? Dan moet het weer wel meezitten natuurlijk... Of iets met één van de foto's van jullie dag doen? Ik weet het op dit moment ook niet zo goed, dus ik zeg maar wat hé ;-)

Groetjes!
Esther

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik25-7-2011 12:20:48

Hey Annelies,
Wij zijn op 7 augustus ook 1 jaar getrouwd en zit met hetzelfde probleem
Wij gaan de avond voordien ook gezellig op restaurant met z'n tweetjes.
Heb nogal een lastig ventje als het aankomt op cadeau's en verrassingen, ik weet nooit wat kopen/doen pffff en idd het hoeft ook geen fortuin te kosten.
Hij is er zelf ook niet goed in, zelfs niet met verjaardagen.... maar voor de rest is hij wel een schatje
Groetjes,
ils

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...