Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

25-7-2011 8:20:07
Hallo bruidjes, is toevallig al ieman naar curaçou geweest. Wij zouden heel graag naar daar gaan voor ons huwelijksreis.
Of heeft er iemand een ander leuk plaatsje voor de huwelijkreis :-)

Amy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1246

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik25-7-2011 9:48:02

Heyla!

Curaçou is ons ook nog onbekend dus daar kan ik je niet mee helpen..
Wij zijn van plan om een cruise te doen, oorspronkelijk was het plan om dit in het caraibisch gebied te doen maar ze raden ons dit af omdat het rond die periode orkaanseizoen is (volgens reisbureau ong tussen april en oktober)
het zal dus waarschijnlijk een stuk canarische eilanden worden en dan verder afrika in..
Ik denk dat je best eens langs een reisbureau kan gaan, hebben wij ook gedaan en ze geven je volledig vrijblijvend echt de beste brochures en sites!
en zij weten welke hotels enzo goed zijn, ...
we hebben een link naar een site gekregen met allemaal promotiereizen op mss kan je daar ook al eens kijken : www.enjoyparadise.be
en moest je ook zin hebben om een cruise te doen: in oktober komen de nieuwe prijzen/brochures/promoties binnen blijkbaar! :)

succes!!

groetjes!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik25-7-2011 10:25:28

Hallo,

Wij zijn (spijtig genoeg) nog niet in curaçou geweest. Maar ik denk niet dat het er slecht zal zijn .

Onze huwelijksreis is richting Mauritius geweest, dat is een echte aanrader. Moest je interesse hebben dan moet je zeker eens contact opnemen met MauritiusTravel.nl. Goede prijzen, goede service,... Zij doen ook de Seychellen, dat moet ook mooi zijn.

Groetjes
Annelies

sonja

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 10:43:47

Hey Amy,

Mijn nonkel woont op Curaçao. Het is er prachtig, maar je moet natuurlijk wel héél goed tegen vochtige warmte kunnen... De beste periode is het voorjaar, tot en met mei. September en oktober zijn moordend qua warmte... Maar zoals ik al zei, als je er goed tegen kan; het is er echt wel mooi! Wel een klein eiland, dus als je sightseeing wil doen, ben je snel uitgekeken ;-)

Groetjes!
Esther

Patrick

Meld misbruik25-7-2011 10:44:57

Hallo Amy,

Per toeval een mooi filmpje gezien op tv.

http://www.een.be/programmas/vlaanderen-vakantieland/ac...
eens plakken in Google

veel succes

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik25-7-2011 10:48:31

Ik ben er vorig jaar geweest, weliswaar voor een project voor mijn opleiding toen.
Het klopt wat Esther zegt, het is er prachtig, maar je moet goed tegen de warmte kunnen. Op vlak van bezoekjes brengen zijn er wel enkele super fijne plekjes, maar je zal er idd wel snel uitgekeken zijn. Hoewel, je huwelijksreis zal vermoed ik ook geen maand duren e :p Tipje, moest je naar daar gaan is Shete Boka (als ik het nog juist schrijf hehe) een echte aanrader, naar mijn mening en smaak uiteraard!

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik25-7-2011 11:22:27

Hey Amy, Ik ben 7 jaar geleden voor twee weken naar Curaçao geweest en het is een prachtig eiland. Inderdaad niet heel erg groot maar lekker rustig, als je voor een weekje of 10 dagen wilt gaan wel heel mooi. Plaatsen die je zeker moet bezoeken zijn Willemstad met zijn pontonbrug, Boca Tabla (de ruwe noordkant van het eiland), Christoffelpark en de Christoffelberg (hebben wij een kleine jeepsafari gedaan), Playa Kalki en playa Kenepa, Mambo beach, zeker ook gaan eten bij Jaantjes bij Westpunt (en de leguaan proeven!)... Je kan een dagtocht maken naar Klein Curaçao (een onbewoond eilandje) of gaan zwemmen met de dolfijnen... Ik vond het in elk geval de moeite!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik25-7-2011 12:10:59

Hey Amy,

Ik heb mijn verloofde 3 jaar geleden op klein Curaçao (de uitstap naar het onbewoonde eiland zoals Lilabluestart zegt) leren kennen. We waren beide op vakantie in Curaçao. Ik verbleef in de Marriott wat echt een supergoed hotel is. Het hotel heeft een eigen strand, zwembad, verschillende restaurants. Aanrader is om een kamer aan het strand te boeken zodat je opstaat en al direct met je voetjes in het zand zit.

Aanraders om te doen zijn: eten + openluchtbioscoop op Mambo Beach, zwemmen met dolfijnen in de Dolphin Academy, alle strandjes afrijden (onze favorieten waren Hook's Hut (ook leuk om te eten), Cas Abou en Playa Porto Marie), Willemstad (eten bij de Gouverneur = superlekker), Jaanchies restaurant op Westpunt, de struisvogelboerderij (Ostrich Farm), Brakkeput Mei Mei is ook een leuk restaurantje en uiteraard is de boottocht naar Klein Curaçao ook leuk om te doen (neem wel een luxere boot ipv de Mermaid want daar word je echt misselijk op. Ik heb zelf de Mermaid nog niet genomen maar is van horen zeggen. De luxere boten kan je terugvinden in de "Que Pasa" wat zoiets als Zone09, Zone02,... is).

Als je nog vragen hebt, mag je altijd mailen!

Veel succes!

Zoen x

Nathalie

P.S.: Wij waren daar eind maart, begin april en het weer was prachtig. Helemaal niet tè warm. Elke dag tussen 28 en 30°, lekker briesje, zon en lichte wolkjes.

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 13:32:31

Wij gaan 1 weekje Aruba doen en 1 weekje Curaçao... Ik kijk er al kei hard naar uit!

Amy
25-5-2012
 Meld misbruik25-7-2011 14:00:53

Sharon naarwelk hotel ga je in curaçoa?

natascha
9-9-2011
 Meld misbruik28-7-2011 12:45:28

wij hebben onze huwelijksreis ook naar curacou geboekt, op 11 september vertrekken we.
Wij zitten in het superclubs breezes curacou restort, da is een volledige all-in

Delphine & Valentijn
2-6-2012
 Meld misbruik29-7-2011 21:13:02

Natascha,

Bij welke operator hebben jullie de reis geboekt? Of heb je dit via internet gedaan?

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik2-8-2011 15:31:52

Wij zijn gisteren bij het reisbureau geweesr en daar deden ze ons ook het voorstel om een combinatie te doen van Aruba & Curacou --> Via welke maatschappij boeken jullie (wij hebben brochures van travelworld meegekregen)
Ook zijn wij ook het kijken naar Mexico & de Dom Rep

Amy
25-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 8:07:06

Dat hebben ze tegen osn ook gezegd combinatie van die 2 maar dat vind ik persoonlijk wat duur daarom gaan wij alleen naar curaçou wij hebben ook traverlworld.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums