TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
26-5-2012
|
25-7-2011 12:19:05
Ik ken de roskam van bedrijfsfeesten en het eten is er steeds verzorgd en lekker. De zaal is ook mooi en ruim en de bediening vriendelijk. Succes met de keuze!
|
|
Liesbeth
6-8-2011
|
25-7-2011 12:55:06
de zevensterre is héél goed van eten... we hebben ook gekeken voor ons feest daar te geven, omdat het zo mooi is, maar het was al volzet :( groetjes
|
|
Lien
7-7-2012
|
25-7-2011 14:22:35
Wij zijn een aantal jaren terug op een trouwfeest in de Roskam geweest en dat was prima in orde! Ware het niet dat we onze locatie al gevonden hadden, waren we er zeker ook eens gaan luisteren. groetjes!!
|
|
Anne-Sofie
24-6-2011
|
25-7-2011 15:02:21
Hallo Clara, wij hebben ons trouwfeest op 24 juni in Salons Roskam gegeven en het was echt dik in orde! Zeer mooie zaal, lekkere gerechten en wijnen, receptie met alles erop en eraan (die gezien het wisselvallige weer de laatste tijd gelukkig kon doorgaan in de prachtige tuin), zeer goede service... Wij kunnen het alleen maar aanbevelen! Groetjes!!!
|
|
clara
1-9-2012
|
25-7-2011 15:37:26
Hey Anne-Sofie, Goed om te horen! Wat voor formule hadden jullie? Stond hij ook wat open voor eigen inbreng? We zouden graag met van die kraampjes willen werken; eventueel ook voor hoofdgerecht.
|
|
Ann
21-7-2012
|
25-7-2011 15:48:01
Hey,
Wij waren ook van plan om deze 2 zalen te bezoeken,maar we hadden er al zoveel gedaan.
Wij hebben gekozen voor Salons Caipirinha,niet ver van Salons Roskam. Anders als je blijft twijfelen,kan je deze ook nog eens bezoeken. Het is maar een tip hé ;-)
|
|
clara
1-9-2012
|
25-7-2011 16:25:31
Dag Ann, Mijn toekomstige vond Salons Caipirinha minder zijn ding: te veel een mix van verschillende stijlen. Wel jammer, want ik had er wel een goed gevoel bij! We hebben in totaal 11 zalen bezocht en nog naar tien andere mailtjes gestuurd om te informeren voor prijs en grootte e.a. Daarna hadden wij er toch ook genoeg van :) Zal blij zijn als ik de knoop kan doorhakken binnenkort!
|
|
Ann
21-7-2012
|
25-7-2011 16:39:59
Ach zow :) Ik kon het maar eens vernoemen hé.
Wij hebben er ook 10 gedaan en gelukkig dat de laatste dan toch helemaal ons ding was. We hadden gelukkig niet het geval van niet te kunnen kiezen tussen 2 zalen.
Misschien eens met de ouders langsgaan en hun mening vragen ofzo?
Veel succes met de keuze!
|
|
Anne-Sofie
24-6-2011
|
25-7-2011 16:57:46
Dag Clara, wij hadden een voorafgaande receptie van 1,5u voor zowel receptie- als avondgasten, en op het avondfeest zelf een menu die bestond uit warm voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessertenbuffet. Over dat dessertenbuffet hebben we achteraf trouwens veel lof gehoord wegens ongelooflijk veel keuze :-). Maar als ik me niet vergis is er inderdaad ook een formule walking dinner met verschillende kraampjes/buffetten. Eigen inbreng is volgens mij zeker mogelijk, ik weet niet wat je daarmee precies bedoelt, maar wij hebben bijv. een hoofdgerecht voorgesteld dat niet op de menukaart stond en de chef ging er toch in mee, wij hebben ook de zaal een eigen touch gegeven met onze bloemen-/vlinders-/papegaaienversiering en wij hebben een ander systeem gebruikt om aan tafel te gaan in plaats van de klassieke naamafroeping die ze daar normaal gebruiken. Groetjes!
|
|
nicky
3-9-2011
|
25-7-2011 22:18:39
Wij gaan ons feest laten doorgaan in de Zevensterre, ze zijn daar zo vriendelijk en niks is hen teveel, hebben ook al veel horen zeggen hoe goed het eten daar al moet ik nog 39 dagen geduld hebben om zelf te oordelen...
Groetjes
|
|
clara
1-9-2012
|
27-7-2011 10:46:57
laat me zeker weten hoe het geweest is nicky! Ik blijf in twijfel (maar tegen jouw trouw zal ik al wel beslist moeten hebben :)
|
|
nicky
3-9-2011
|
9-8-2011 11:18:48
Hey
Mijn buren zijn er vorige week geweest en het was super. Alles tip top in orde, zeer lekker, zeer vriendelijke bediening , niks is hen teveel gevraagd. Dus wij kijken er al naar uit...
Veel succes nog met de voorbereidingen.
Groetjs
|
|
clara
1-9-2012
|
9-8-2011 11:28:23
Super :) Ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt voor de Zevensterre. De Roskam was zonder twijfel ruimer en heeft een mooiere tuin, lekker eten (zijn gaan proeven) en zeer goede wijn, maar de service van de Zevensterre is gewoon veel persoonlijker. Hij maakt echt tijd voor je vrij! Welke formule hebben jullie trouwens? Eten aan tafel? Walking Dinner? Buffet? Ik ben een nieuwsgierig aagje :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|