Terug naar overzicht
al eens aan de zaal gevraagd ? miss hebben ze wel een prive wc of ruimte die ze terbeschikking kunnen stellen of een kamer tje dat je zo een kamping wctje kunt zetten zo chemisch ding ? er zo natuurlijk iem mee moeten om te helpen maar niet zo vermoeiend al telkens trappen doen
hallo! Wat jammer! Mijn schoonmoeder heeft MS en zit ook vast aan haar rolstoel dus wij hadden een beetje hetzelfde probleem..gelukkig had onze droomzaal alles voorhanden voor rolstoelpatiënten! wat je eventueel kan doen is: eens navragen bij jullie zaal of ze ook een benedenverdiep hebben en dan eventueel de feest daar laten doorgaan.. of misschien hebben ze wel een wc boven maar zogezegd alleen voor personeel ofzo?! wat je ook kan doen is bijvoorbeeld een draagbare wc huren en die ergens in een klein zaaltje ofzo zetten.. wat ook heel veel gebruikt wordt tegenwoordig en dit is nog steeds een beetje een taboe: een incontinentieverbandje (luier in de volksmond), mijn schoonmoeder was hier in het begin ook enorm enorm tegen , maar toen zij naar China moest en ze op de vlieger ook niet naar het toilet kon heeft ze het zo opgelost met een staal die ik via het werk kon verkrijgen (ik ben verpleegkundige) en nu gebruikt ze dit bijna altijd als ze naar een feest moet of lang onderweg is ofzo. maar het is niet gemakkelijk om dit aan te brengen, bij mijn schoonmoeder heeft ook de thuisverpleegkundige dit aangebracht omdat ze dat van ons niet zou aanvaarden. Maar ik zou eerst eens bij de zaal horen... heel veel succes! geniet nog van de voorbereidingen! Liefs, Evi
Zou ook eens aan je zaal vragen voor een oplossing.
Hoi Kelly, wij hebben een oma in een rolstoel die wegens een hersenbloeding gedeeltelijk verlamd is, en bij ons in de zaal is er zelfs geen gehandicaptentoilet waar ze met de rolstoel binnen kan (dat moet je dus ook even navragen) en wij zetten een scherm op in een kamertje apart met een toiletstoel, die kan je vaak wel lenen in bejaardenhuizen of misschien zelfs via je ziekenfonds. Misschien kunnen jullie dat ook wel ergens bewerkstelligen. Succes alvast!