Terug naar overzicht
Deze ga ik ook volgen.Volgende maand begin ik er aan!
idem ben ook benieuwd xxx
ik volg ook mee
hallo, wij hebben ook 3 kindjes en ons tekstje is: Femke, Jonas en Jelle kondigen vol trots aan dat mama en papa naar het stadhuis en de kerk zullen gaan De familienaam De Keyser was ons al gegeven maar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven
wij hebben nog eens een uitnodiging gehad van een koppel die ook hun kind wou in betrekken en was een foto van het kindje met de tekst; koekoek, ik moet je iets vertellen... en aan de binnenkant de uitnodiging ... mijn ouders gaan trouwen en dan de rest van de uitnodiging.
een kijken op elkaartje.nl zij hebben hele leuke kaartenslingers ook met kindjes die het huwelijk van hun ouders aankondigen...
Ik heb deze tekst: Hey Luna en lisa hier, wij moeten jullie iets vertellen! We zouden het ook kunnen roepen maar dat gaat niet op een kaartje dus schrijven we het hier maar neer .... onze MAMA EN PAPA GAAN TROUWEN!
Hey
Luna en lisa hier,
wij moeten jullie iets vertellen!
We zouden het ook kunnen roepen
maar dat gaat niet op een kaartje
dus schrijven we het hier maar neer ....
onze MAMA EN PAPA GAAN TROUWEN!
Bij deze kondigen wij aan:dat papa en mama trouwen gaan!!! Op 17 September 2011 om 14u45 staan zij in de Sint-Jozefkerk(’t Eiland) hand in hand,daar bezegelen ze hun band.Wij mogen ze dan de ringen geven,voor de rest van hun hele leven!!! dit is het tekstje die ik gebruikt heb voor onze uitnodiging aan de ene zijde een foto van mijn oudste dochter,aan de andere kant een foto van mijn jongste Aan de linkerkant uitnodiging dan een tekst van onszelf en aan de buitenkant op de voorzijde drie foto's eentje van de 2kindjes samen,eentje waar ze op onze rug zitten en wij aan het wandelen zijn(getrokken van onze rug) en dan eentje van ik en mijn ventje samen.Er boven namen en onder de fot's onze datum heb ik volledig zelf gemaakt :-D groetjes
Bedankt voor de reacties!! Toffe tekstjes allemaal! Tzal al moeilijk worden welke te kiezen! :-)