Terug naar overzicht
Wij hebben eens de prijs gevraagd van Jozefien de Feyter, en dat koste ons 375 euro voor de liedjes van de ceremonie en de openingsdans. Ze ingt heel erg mooi, maar ik vind het zoveel geld :-(
moest je op een goede zanger/zangeres/bands terecht komen mag je me het altijd laten weten... ik volg dit item zeker op! x
Wij hebben Tine gereserveerd, soms zit ze hier ook op het forum. Ze zijn met twee vrouwen. Gitaar, piano, dwarsfluit, zang, ...We zijn eerst eens gaan horen naar hen in een huwelijksviering van een kennis en ze zijn echt héél goed! Je mag altijd bij ons komen kijken als je ze wil horen... Ze vragen 180 euro denk ik of 200 ben niet zeker...
Op ons huwelijk (02/07/2011) heeft onze beste maat Jonathan gitaar gespeeld en Jessica gezongen. Normaal treedt Jonathan op met Evi maar die is hoogzwanger. Maar Jessica heeft dat fantastisch gedaan. Wat een stem! Mijn familie en vrienden waren vol lof. De groep noemt Corivia en je kan hem bereiken op jonathandepaepe@hotmail.com Door het live zingen werd het een zeer intieme en persoonlijke mis.
@ michaël: heb je een idee van prijzen?Alvast bedankt allemaal. Valérie
Beste Valerie, Volgens mij heb jij onder andere naar mij gemaild voor een prijsopgave. Dat was voor de hele dag.Voor alleen de dienst in Wiekevorst komt de prijs op 285 euro. Heel veel succes en plezier met alles regelen. Groeten, Patricia
Wij vragen Marjolein en Tinne. niet duur en veel combinaties van instrumenten mogelijk. Ze zijn bereikbaar via tinepiano@hotmail.com
Alvast bedankt voor de tips allemaal!
Hey Valérie, Graag wil ik even reageren...Zoals in een andere discussie aangegeven is het eerder uitzonderlijk dat een openingsdans live wordt gezongen. Dit is inderdaad een meerkost.Graag geef ik jou vrijblijvend een offerte voor jouw viering alleen.Dat kost dan uiteraard een pak minder :-)Mail me gerust op jozefiendefeyter@hotmail.comJe kan ook eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter