TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carmen
12-1-2012
|
|
|
Eva
23-3-2012
|
25-7-2011 15:10:32
Ik zoek volgende maand in regio Gent en heb maatje 44/46. 'k Zal je op de hoogte houden. Veel succes met de zoektocht!
|
|
Lies
18-8-2012
|
25-7-2011 15:52:33
Veel winkels hebben die maten ook standaard hangen. Stuur eens een mailtje naar een zaak met bruidsmode, en dan kom je al heel wat te weten. In de winkel waar ik zal gaan (W-VL) hebben ze jurken tot maat 62 zonder problemen op voorraad...
|
|
Kendra
21-5-2011
|
25-7-2011 18:34:39
Hey, Ik ben van Sint-Gillis-Waas en ik heb mijn kleed bij `Lucky Day` uit Terneuzen gehaald. Ik was echt supercontent van die madam en haar leuke winkel, en dat terwijl ik op voorhand zo ongerust was omdat ik ook een maatje meer heb. Groetjes, Kendra
|
|
Nathalie
25-5-2012
|
|
|
nancy
20-7-2012
|
26-7-2011 12:54:30
hey nathalie , ik weet ni of je hier iets aan hebt en of het je kan verder helpen , maar ik weet iemand waar je mooie en niet dure jurke kan kopen ,ook zoals je zegt voor een maatje meer , ik ben ook ni echt mager en heb men bruidsjurk bij wendy kellens gevonden mss is gaan kijken op haar profiel van facebook of netlog daar heeft ze de jurken die verkrijgbaar zen opstaan met de prijzen bij , mss dat je daar iets tussen vind dat je aanstaat , ik heb mijn droomjurk er in iedergeval gevonden en het is een supper lieve dame , mss eens een kijkje nemen via haar profiel op facebook :) ik wens je nog heel veel succes met je zoektocht naar een mooie jurk voor je grtz nanske
|
|
ELLEN
28-10-2011
|
26-7-2011 21:27:04
Hey, ik heb mijn kleed (maat 48) bij Youniek in Turnhout besteld, wel niet bij de deur maar daar heb je alle kleedjes tussen 299 en 799 euro, op maat gemaakt met eventuele veranderingen en retouches inbegrepen, er hingen ook nog veel kleedjes aan 50%korting SAMPLE SALES!! Mss wel eens de moeite om een eindje te rijden, succes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|