TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Astrid
8-9-2007
|
6-6-2006 13:44:21
Hey Sylvie,
wij zijn vorig jaar in oktober naar een trouwfeest in de Loozen Boer geweest en dat is erg goed meegevallen: lekker eten (zowel hapjes op receptie als het diner) en mooie omgeving. Met Auberge du Pecheur heb ik geen ervaring..
groetjes, Astrid 08.09.2007
|
|
Veerle
29-9-2007
|
6-6-2006 18:52:01
Hey Sylvie!
Wij hebben voor De Lozen Boer gekozen. Kheb er persoonlijk alleen nog maar positieve reacties over gehoord. Lekker eten, inderdaad heel mooie tuin, perfecte service. Enige minpunt misschien is dat de prijs iets hoger ligt dan in andere zalen, maar je krijgt er dan ook iets voor terug. Wij hadden ook gedacht aan Auberge du Pecheur. Uiteindelijk zijn we daar niet gaan kijken na een aantal minder positieve reacties. Wanneer trouwen jullie? Veel succes!
Veerle 29/09/2007
|
|
Marjolijn
9-9-2006
|
6-6-2006 21:56:08
Hallo,
wij zijn zaterdag naar een trouwfeest in auberge du pêcheur geweest. Het was heel goed. Alles was goed voorbereid en het eten was ook lekker. Prachtige locatie trouwens... Die andere zaal ken ik niet.
groetjes,
marjolijn
|
|
Theo
|
7-6-2006 1:42:00
hallo, Wij hebben een videofilm van een huwelijk,verleden jaar opgenomen in "Auberge du Pecheur". Je mag deze opnamen gratis bekijken ! Contacteer ons via www.videomanie.be Beste groeten en veel geluk
|
|
Elke
15-7-2006
|
7-6-2006 12:55:27
Dag Sylvie,
wij trouwen op 15/07/06 in de Auberge du Pêcheur. Voor mijn werk organiseer ik daar 5x per jaar een seminarie en heb er enkel maar positieve ervaring mee. Dus zeker en vast een aanrader.
Groetjes, Elke 15/07/06
|
|
Sylvie
30-6-2007
|
7-6-2006 13:17:06
Bedankt voor al jullie reacties!! We zouden graag volgend jaar trouwen in mei of in juni... Mijn vriend heeft me pas vorige week ten huwelijk gevraagd, maar wil er echt geen gras laten over groeien, vandaar dat ik al volop op zoek ben naar een mooie trouwlocatie! ;o)
Voor wie ervaring heeft met de Pêcheur: is het niet vervelend om 's avonds bij het dansfeest telkens naar de kleine orangerie te gaan als je wilt dansen? Ik vind het jammer dat dat niet in één zaal kan...
In dat opzicht vind ik zaal Hélène in de Loozen Boer echt een prachtzaal. Maar jammer genoeg zijn de dagen die we graag wouden reeds besproken.
Groetjes, Sylvie
|
|
Elke
15-7-2006
|
7-6-2006 13:55:03
Dag Sylvie,
Voor ons was het ook een must dat de dansvloer in dezelfde zaal is waar we eten. En dat gaat ook in de Auberge. We zijn met 160 mensen voor het avondfeest en in de zaal (als je binnenkomt aan de rechterkant) gaat dat. De receptie zal hopelijk buiten doorgaan of in het ergste geval in de orangerie. Hun mooiste zaal is ongetwijfeld de Orangerie, maar ambiance is toh nog belangrijker. Een gouden raad; reserveer tijdig je zaal. De reden waarom we de Auberge gekozen hebben, is dat we rekening gehouden hebben dat er eventueel slecht weer kon zijn (ook al is het 15/07, in Belgie is alles mogelijk). We hebben dus naar een lokatie gezocht waar we het gevoel zouden hebben van buiten te zijn ook al zijn we binnen. Als je nog vragen hebt aarzel niet om ze te stellen. Groetjes Elke 15/07/06
|
|
Peggy
23-6-2007
|
7-6-2006 17:58:31
Hey Sylvie
Heb je bij beide zalen al eens geinformeerd of er nog plaats is? Dat kan ook altijd een doorslag geven ;-) Heb je al een idee wanneer het juist gaat zijn?
Ik ben naar beiden zalen geweest en vond het eten er bij beiden lekker.
Peggy 23/06/07
|
|
Elke
25-3-2006
|
10-6-2006 11:23:19
Hallo!
Wij zijn in maart getrouwd en het feest was in de Loozen Boer,zaal Hélène! Het feest was betoverend, iedereen was super enthousiast over de zaal en de bediening. In mijn familie zitten veel bourgondiërs die graag lekker en vooral veel eten en ze hadden niets anders dan lof over het eten! Prijs valt al bij al goed mee hoor, prijs - kwaliteit verhouding is hier perfect! Wij hebben wel geen receptie buiten kunnen geven maar ik denk dat dit ook de moeite moet zijn! Tussen de kerk en het feest is een deel van de familie al naar 'het Pannekoekenhuisje' van de Loozen Boer afgezakt om daar op ons te wachten en iets te drinken, dit was een perfecte oplossing voor ons omdat ze allemaal van ver kwamen.
De andere zaal ken ik niet, maar ik zou het zo opnieuw doen in de Loozen Boer!
Groetjes Elke
|
|
Sylvie
30-6-2007
|
12-6-2006 8:41:18
Bedankt voor jullie hulp!! We hebben zaterdag de knoop doorgehakt en het is... de Lozen Boer geworden!!!! We trouwen 30 juni 2007 in zaal Isabelle!!! Ben héél blij dat dit vast ligt.. Nu de rest nog! ;o) Ik kom zeker terug naar dit forum want het heeft me echt geholpen. BEDANKT! Véle groetjes Sylvie
|
|
Veerle
29-9-2007
|
|
|
Veerle
29-9-2007
|
12-6-2006 17:51:24
Dag Sylvie! Proficiat met jullie keuze. Wij hebben ook zaal Isabelle gekozen. Prachtige zaal he?? Veel succes nog met de voorbereidingen!
Veerle 29/9/2007
|
|
Sylvie
30-6-2007
|
3-8-2006 10:50:36
Hey Veerle!
Ja, ik ben écht blij met mijn keuze. Ik voel me er echt goed bij en kijk er enorm naar uit!!!! Tof dat jij daar ook trouwt! En bij jou komt het al dichter bij, hé! Hoe zit het met de zenuwen??
Groetjes, Sylvie 30/06/07
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|