Terug naar overzicht
Hallo, Relax... die dingen komen vanzelf. Er staat geen uur op waar en wanneer je met wie moet gaan babbelen. Tussen het eten, tijdens het dansen,.... Ik had alleen het probleem dat ik niet tegen iedereen iets heb kunnen zeggen... Ik heb zelf veel op de dansvloer gestaan maar dat zal niemand mij verwijten zeker De zenuwen zullen nu wel wat beginnen komen, maar blijf rustig en vooral blijf genieten, zeker van de laatste dagen... het zal snel jullie dag zijn en deze is ook snel voorbij.... veel succes! GroetjesAnnelies
Wij zijn tussen de gangen door bij de tafels al eens rond geweest en mijn man heeft aan alle tafels een babbeltje gedaan tijdens het dansfeest. Ikzelf stond de hele tijd op de dansvloer, dus wilde iemand met mij een babbeltje doen, dan moest die maar mee de dansvloer op! :-) Ik zorgde er wel voor dat ik tijdens de slows uit alle tafels eens iemand had gehaald, zodat ik toch van alle tafels een idee had hoe ze het vonden. Gewoon genieten moet je doen!!!
Ik vroeg me misschien ook nog iets stoms af. Met de openingsdans dan doe je zo je sleep omhoog hé, maar doe je dat dan al héél de avond of enkel met de openingsdans? Wat is het gemakkelijkste?
Eenmaal opgestoken, bleef die omhoog. Toch als je op de dansvloer blijft, anders trapt daar toch de hele tijd iemand op (zelfs als die omhoog is, zal je nog regelmatig voelen dat er iemand op je jurk stapt).
Ik heb een korte trouwjurk, dus het probleem van de sleep heb ik niet. Maar ik ben al blij dat ik niet de enige ben die zich vragen stelt bij details (die toch belangrijk blijken zijn). Trouwen is toch stressy,hé