Nu Online
Momenteel zijn er 712 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidskindjes

25-7-2011 17:41:13
pff, wil toch effe mijn hart luchten... begin juni gaan we op zoek naar bruidskleedjes voor de kindjes. we komen uit in de linx en vragen of ze daar de beschikbare maten hebben 2jaar, 4jaar, 8jaar. ja die hebben we, me mogen enkele modellen zien en besluiten dan voor een model te gaan waar voor alle meisjes de maat in voorraad is. we laten die kleedjes aan de kant hangen en maken een afspraak voor een week erna zodat we met de mama's kunnen teruggaan. Als we die week erna teruggaan blijkt het voor 2 meisjes in orde. dat voor het kleinste was er "plots" niet meer. dus we laten dat bestellen. We mochten het pas vandaag gaan afhalen want eerder ging niet. Als we daar dan vandaag aankomen blijkt dat het kleedje voor de kleinste er nog niet is. na een telefoon naar de leverancier in parijs, blijkt dat het zelfs nog niet gemaakt is. ik dacht dat ik iets kreeg want ik trouw over 11 dagen. maar ze gingen het PROBEREN in orde te krijgen. Maar met proberen ben ik niks, ik kan toch maar moeilijk 2 meisjes in dezelfde jurk en het derde in een andere jurk steken. Maar onder het motto proberen vond ik toch dat er een backup moest zijn. ik zei dus, neem maar een ander model om te zien of dat past want stel dat het ander niet op tijd af is dan hebben we toch IETS. ondertussen stonden de 2 verkoopsters erbij als verloren kiekens, ze wisten niks! toen we dat jurkje pastte bleek het zelfs te klein. dus het moest een maat groter. opnieuw naar Parijs gebeld om te zeggen dat het geen van 2 jaar moest zijn. gelukkig kwam er toen een derde verkoopster bij die wel zin had om een oplossing te zoeken. Ze zei ik ga kijken of we nog hetzelfde model hebben voor 4jaar en dan maken we dat kleiner. en maar goed dat ze het zei, want het hing er gelukkig nog. wel drie uur op moeten wachten maar ik mijn kleedjes! oef! gelukkig dat die derde verkoopster er was. Dus toch nog een redding voor de Linx dankzij die lieve, lieve, lieve, ENE dame!

suzy
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2112

Sas
8-6-2012
 Meld misbruik25-7-2011 18:01:05

Hehe Suzy, en dan moet je vooral u kalmte zien te bewaren

Toch goed dat jullie een oplossing hebben gevonden. sommige mensen gaan idd alleen maar werken voor hun geld en that's it. Niet te veel nadenken en liefst niet te veel lastige klanten...

Nog veel plezier met het aftellen...

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik25-7-2011 18:05:30

mijn schoonzus heeft haar kleed gehad van bij linx en ik had haar een cadeaubon gehaald van die winkel voor kerstmis. Ik kreeg daar een bon gewoon geschreven en gekopieerd door het fax apparaart schots en scheef. Dus die winkel had voor mij al afgedaan. Ik moet wel zeggen mijn schoonzus zag er wel straalend uit. Maar toch heb ik een andere winkel gekozen voor mijn trouwkleed.

Succes nog en hopen dat het allemaal goed komt.

groetjes

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 18:06:56

jullie trouwen op dezelfde dag als wij!! nog 11 dagen... geniet ervan!!

groetjes

Julie
22-7-2011
 Meld misbruik25-7-2011 18:53:49

Ja, Suzy ... Blijkbaar hebben we niet alleen dezelfde feestzaal uitgekozen, maar ook dezelfde winkel voor het kleed ... Ik moet zeggen dat mijn trouwkleed echt wel af was, ik was super tevreden van mijn keuze! MAAR dan heb ik ook meteen het enige positieve verteld van deze winkel! Ik zou hier een boek over kunnen schrijven ... Hun service en klantvriendelijkheid liet echt wel te wensen over! Maar zoals ik al zei ... Eind goed, al goed! Al moet ik het zelf zeggen ... mijn outfit zag er prachtig uit!!!

Groetjes, Julie X

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 19:24:10

ja ik moest mijn verhaal tegen iemand kwijt
ik had dit eigenlijk niet verwacht van die winkel maarja overal scheelt wel iets zeker.
al maar goed dat ik heb wat ik wil. Dit klinkt wel echt als een bridezilla, maar het is de enige keer dat ik mij zo voelde tijdens de voorbereidingen, dus dat mag dan wel es eh

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik25-7-2011 22:32:03

Hoi dames,

hebben jullie het over de winkel in hasselt of leuven.

Want ook ik sta op het punt te gaan kijken voor mijn trouwkleed en ja ...

xxx
Veel succes nog
Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...