Terug naar overzicht
Hehe Suzy, en dan moet je vooral u kalmte zien te bewaren Toch goed dat jullie een oplossing hebben gevonden. sommige mensen gaan idd alleen maar werken voor hun geld en that's it. Niet te veel nadenken en liefst niet te veel lastige klanten... Nog veel plezier met het aftellen...
mijn schoonzus heeft haar kleed gehad van bij linx en ik had haar een cadeaubon gehaald van die winkel voor kerstmis. Ik kreeg daar een bon gewoon geschreven en gekopieerd door het fax apparaart schots en scheef. Dus die winkel had voor mij al afgedaan. Ik moet wel zeggen mijn schoonzus zag er wel straalend uit. Maar toch heb ik een andere winkel gekozen voor mijn trouwkleed. Succes nog en hopen dat het allemaal goed komt. groetjes
jullie trouwen op dezelfde dag als wij!! nog 11 dagen... geniet ervan!! groetjes
Ja, Suzy ... Blijkbaar hebben we niet alleen dezelfde feestzaal uitgekozen, maar ook dezelfde winkel voor het kleed ... Ik moet zeggen dat mijn trouwkleed echt wel af was, ik was super tevreden van mijn keuze! MAAR dan heb ik ook meteen het enige positieve verteld van deze winkel! Ik zou hier een boek over kunnen schrijven ... Hun service en klantvriendelijkheid liet echt wel te wensen over! Maar zoals ik al zei ... Eind goed, al goed! Al moet ik het zelf zeggen ... mijn outfit zag er prachtig uit!!! Groetjes, Julie X
ja ik moest mijn verhaal tegen iemand kwijt ik had dit eigenlijk niet verwacht van die winkel maarja overal scheelt wel iets zeker. al maar goed dat ik heb wat ik wil. Dit klinkt wel echt als een bridezilla, maar het is de enige keer dat ik mij zo voelde tijdens de voorbereidingen, dus dat mag dan wel es eh
Hoi dames, hebben jullie het over de winkel in hasselt of leuven. Want ook ik sta op het punt te gaan kijken voor mijn trouwkleed en ja ... xxx Veel succes nog Sophie