Terug naar overzicht
Wij zijn op vrijdag 13 mei 2011 getrouwd en hadden DJ Dierk van Paemelen van Studio Happy Music. We hebben op voorhand met hem samengezeten en alles doorgepraat. Op de dag zelf was er een vervanger maar die heeft alles gedaan wat wij besproken hadden met Dierk. Onze dansvloer is nooit, maar dan ook echt nooit, leeg geweest. Hij stond altijd super vol ook al stonden mijn man en ik er niet op. De DJ wist perfect de muziek aan te passen aan de zaal. Soms had ik zoiets van hmmm dat liedje zou niet meteen mijn favoriet zijn maar de dansvloer was vol dus waarom niet. Onze nonkels en tantes stonden vaak op de dansvloer maar ook onze vrienden en neven en nichten. De DJ zorgde ervoor dat iedereen wel eens aan zijn trekken kwam. Op voorhand kan je ook doorgeven wat je zeker wel/niet wil horen... Wij vonden de keuze van DJ ook een zeer moeilijke beslissing maar hebben nog geen seconde spijt gehad van onze beslissing. Volgens ons is studio happy music echt een aanrader.
Wij hebben Studio Happy Music vastliggen voor onze trouw volgend jaar juni. Ik ben gewoon afgegaan op referenties op het internet en SHM stak er altijd wel bovenuit. Oke, ze zijn duurder dan sommige andere DJ's maar een DJ bepaald toch je feest en wij wilden gerust iets meer betalen.
oké bedankt voor de reacties! Hebben ze eventueel ook een rookmachine en een beamer voor het afspelen van een filmpje?
Zelf hebben we onze keuze gemaakt voor Party-sound.Ik moet wel vertellen dat het op aanraden was van kennis en intussen hebben we hem ook al aan het werk gezien.Hij speelt goed in op het publiek.De prijs valt zeker ook aardig mee en is goed voorzien van lichten en effecten.Een rookmachine is er niet bij maar vind dat ook niet erg want zelf kan ik niet tegen al deze dingen.Hij staat wel open om te luisteren naar wat onze verwachtingen zijn en geeft zeer goede raad. Bij meerdere dj's geluisterd maar ons gedacht ging direct naar hem uit.
Wij zijn tot op heden zeer tevreden van Dierk van Happy music. Hebben deze morgen onze laatste afspraak gehad met hem en tot nu toe verloopt alles prima! Hij luistert heel goed naar je wensen, helpt zeker waar hij kan (zo zal hij bij ons de muziek van onze ceremonie ook verzorgen). Wat beamer enzo betreft, heeft hij dit niet standaard, maar werkt samen met firma waardoor hij wel overal aan kan geraken mits de nodige extra kost natuurlijk, maar hij is daar zeer eerlijk en open in! Bij ons klikt het en we hopen dat we binnen 11 dagen nog altijd even positief zijn!
Ik zou niet twijfelen : SHM ! Wij zagen hem nu toch al meerdere keren aan het werk en de huwelijksfeesten onder zijn leiding, zijn steeds weer fantastisch ! Hij speelt echt de pannen van het dak en krijgt echt iederéén van zijn stoel !
en het is studio happy music geworden :-)
Hallo Elien,Wij trouwen ook in Kasteel van Saffelaere en hebben Studio Happy Music geboekt!!!!Groetjes
Hey Leen,Zo leuk! Je kan me mssn nog tips geven, aangezien je twee maandjes voor ons trouwt, maar alles zal wel dik in orde zijn!Vele groetjes,Elien