Terug naar overzicht
Hoi Ymke,Ik weet niet van waar je afkomstig bent? Ik ken iemand in Beernem. Een van de meisjes die meeloopt in onze suite had een suitekleed van Pierre-Yves op het oog en zij is het nu aan het maken.Ze heet 'Couture Veronique' uit beernem. als ik me niet vergis staat ze in de gouden gids.Veel succes Debra11/08/06
Hi,op deze site onder mijn trouwjurk, dacht ik ook dat je verschillende naaisters zal vinden.Je moet maar eens zien. Toen ik nog op zoek was naar mijn trouwkleed, had ik ook verschillende winkels gedaan over heel Belgie maar niets gevonden. Maar het laatste winkel die ik nog moest doen was Linea Raffaeli en daar heb ik mijn kleed gevonden.Ik had die zelf niet gezien, ik had zo'n idee fixe van wat ik wou maar mijn moeder die mee was, had mijn kleed gezien. Ze drong mij dan aan om die gewoon te passen en om haar een plezier te doen heb ik dat gedaan. En dat was het.Geen paniek, er is zeker ergens een kleedje die voor jou bestemd is.GroetjesElke 15/07/06
Hoi Ymke,je zei dat je in de klassieke trouwjurken je gading niet vindt. Met een naaister kan ik je niet helpen, maar voor alternatieve bruidsmode kan je wel eens een kijkje nemen op www.anuna.be ... dit is een bruidswinkel in Hasselt, maar verschillende van de merken die ze daar verkopen kan je ook elders in België vinden...Groetjes en succesNele
Hallo Ymke,Ik weet wel iemand maar ze woont in Friesland (NL) op zich is dat niet zo'n groot probleem want ze stuurt de jurk naar je op en maakt precies wat je wilt als je haar een schets of voorbeeld per email kan geven (heb ik ook gedaan).Als je interesse hebt dan mail je me maar dan kan ik je haar gegevens ed geven zodat je zelfs eens een mailtje naar haar kan sturen.Groeten Mireille(vangorpjes@tele2allin.be)
HeyEen naaister ken ik ook niet, maar ik weet wel een winkel met alternatieve bruidsjurken in Lier. Hij noemt Punt Komma met website www.deanderebruid.be GroetjesVicky09.09.06
Hoi Ymke,Bij Suere in Brugge kan je je ontwerp laten realiseren. Natuurlijk is dit mss ver maar 't is de enige winkel die ik ken waar ze de bruidsjurken van je eigen idee maken.Anders op gouden gids naaister invoeren. Meestal komen er veel namen tevoorschijn. En dan natuurlijk rondbellen: of ze er ervaring mee hebben en indien ja, referenties vragen...Succes!Trien
Hey,In gent is er ook een naaister die naait wat je wil. De naam ontglipt me net, maar ze staat in de gouden gids en het is in de dampoortstraat. Een vriending vn me heeft haar kleed daar laten naaien en was heel erg in ordePeggy23/06/07
In Oostakker bij Gent is er een kleermaakster, nl. Veerle Vermeire (09/231.21.75). Zij kan dit perfect voor u maken. Staat op deze site onder VéVé of op de site 'trouwmagazine.be
Hey Ymkegisteren kreeg ik toevallig reclame van een firma die eigen ontwerpen verwezenlijkt en ik dacht meteen aan jou. het gaat om schmitt fashion in overmeregroetjesbirgit02.12.06