Terug naar overzicht
Hoi Darline, wat een prachtig verhaal... om stil van te worden. Geniet van de wittebroodsweken en geniet van elkaar! dikke proficiat, Melodie
Amai super!! Geniet maar heel goed na. Het is super om te lezen en ik moet er toch ook even bij slikken.
heel mooi verhaal. op bepaalde momenten echt kippevel. Jullie hebben er goed aan gedaan het toch te laten doorgaan ondanks alles wat er gebeurd is. Proficiat met jullie mooiste dag. geniet nog van elkaar. wendy
Prachtig...
Ja, een mooi verhaal. Zo te zien hebben jullie toch kunnen genieten van die zo bijzondere dag ! Van harte gefeliciteerd en nog heelwat mooie jaren gewenst samen !
Met tranen in mijn ogen heb ik je verslagje gelezen... Woorden schieten mij tekort!Dikke proficiat en geniet van elkaar!
Kippevelmoment...als ik jouw verslag las...mooi! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben. Veel geluk samen!
Krijg ook de tranen in mijn ogen. Je hebt een prachtige dag gehad, met iedereen die er bij moest zijn, waar dan ook... Proficiat en nog veel gelukkige jaren!
Wat ne flinke zoon heb jij! Dikke proficiat! En geniet nog lang na... Groetjes Sharon