Terug naar overzicht
Hey mijn stiefbroer heeft zijn feest in de koekoek gedaan...Die hadden ook een decoratiebedrijf ingehuurd om het daar wat te versieren...Was op zich wel heel goed gedaan... Zij vonden de zaal een aanrader... Hebben geen problemen gehad... groetjes
Bedankt voor je reactie!! we gaan er vanavond nog eens naartoe! Ik denk alleen dat ze geen personeel hebben om de toog te bedienen ofzo en vraag me af waar je hiervoor mensen kan vinden...dat zal ik dan nog wel bezien zeker Groetjes
Ik weet niet of het van toepassing is, maar indien je alles qua inrichting zelf moet regelen, wil ik je graag laten weten dat wij beschikken over receptietafels met hoes die je gerust tegen een prijsje mag lenen. Wij hebben ze indertijd zelf ook nodig gehad en aangekocht, en dit was heel handig voor de receptie thuis of in een feestzaal. In ieder geval nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!
Wij gaan er ook kijken voor onze trouw, Ik denk echter dat ze nog tot half augustus gesloten zijn om nog eens te gaan kijken. ik heb er al andere trouwfeesten meegelmaakt en deze waren altijd super goed! Succes!
@Katrijn: Ze zijn idd nu gesloten wij zijn er vorige week geweest en hebben vandaag de zaal vastgelegd, maar vanaf morgen kan je niet meer gaan kijken. Ik geef je wel de raad om niet te lang meer te wachten dan. In mij stond elk weekend al vol! We hadden geluk dat ons weekend nog vrij was en het is soms rap gevuld, en ik zie dat je nog geen 2 maanden later trouwt dus ik zou meteen terug gaan kijken als ze open zijn en blij te horen dat de feesten er toch goed waren