Terug naar overzicht
Waw prachtig !!!
super schoon gedaan! Niet zo klassiek als anders. Het zit mooi in elkaar! Twas in Hof ten Bossche zeker? :) groetjes, en proficiat!
Héél mooi! Ik zou precies wel eens wat meer info willen :-) maar ik vind nergens echt een website met aanbod/prijzen? Zou je eventueel een privé berichtje willen sturen met hun gegevens en een richtprijs? Zou super zijn! Geniet nog maar lang na van een prachtige dag!!
Dag Emily, Mijn website is www.huwelijksvideos.be . Ik sta hier op het forum ook onder seenematic (zoals in Christophe zijn post). Bedankt aan Christophe & Eline voor de leuke dag en voor de complimenten hier op het forum : een tevreden koppel is het beste compliment dat we kunnen krijgen. Mvg,Pascal Garnier
Dag allen, Om mogelijke misverstanden te vermijden en het iets duidelijker te maken, heb ik mijn gebruikersnaam en profiel hier ook gewijzigd naar "huwelijksvideos.be". Op algemene vraag bied ik voortaan trouwens ook huwelijksfotografie aan ! Meer info vind je op www.huwelijksvideos.be . Met vriendelijke groeten, Pascal