Terug naar overzicht
Een dikke proficiat! Een leuk verslag en toffe foto's Geniet van je wittebroodsweken Groetjes
Proficiat! Geniet van jullie getrouwde leven (en dus niet enkel van die wittebroodsweken )
Penny, van harte gefeliciteerd! Ik krijg op slag een lach op mijn gezicht bij het lezen van je berichtje. groetjes
De foto's zijn geweldig, zeker die op het treintje. Je kapsel was prachtig, paste perfect bij jou:)Dankjewel voor het delen:) Geniet nog maar goed na! Groetjes
Erg mooie foto's!! Geniet ervan en nogmaals gefeliciteerd!!xxx
Proficiat! Wij hebben dezelfde trouwringen! :-)
Proficiat!! En zoals reeds gezegd: prachtige foto's. Bedankt voor je verhaal. 't Is altijd leuk om het verloop van iemands grote dag te lezen. Kan je me zeggen waar je dat witte jurkje van je bruidsmeisje gevonden hebt? Want ik zoek zoiets voor m'n dochtertje. Geniet nog van je wittebroodsweken. Katrien
@ Katrien: heb dit gekocht bij H&M. Het is maat 98-104.Aan alle andere bruidjes: bedankt voor de reacties :-)
Hey, super dat het weer zo stralend was!!! Heel veel geluk samen! Veel groetjes Ellen
mooie foto's een hele dikke proficiat !
Van harte gefeliciteerd en nog een heel gelukkig huwelijksleven samen !
proficiat!! geniet van het leven samen
Hele leuke foto's!!! Proficiat!!! xxx
Proficiat Penny! Hele mooie foto's xxx
proficiat en geniet er nog maar van
Bedankt voor de info, Penny!
Dikke proficiat Penny en geniet maar van die witte broodsweken!!!Je zag er echt stralend uit!!