Terug naar overzicht
heb even gegoogled, maar onder de 50 euro vind je toch niet veel brievenbussen, lijkt me. Ik hou het bij mijn kartonnen geval:) Groot en wordt op de toog gezet:) + heeft me 3 euro gekost...In the end tellen alle eurootjes? Maar voor zij met unlimited budget...:)
hallo Wij hebben een brievenbus bij onze zaal als enveloppe doos. En tijdens de ontvangst kunnen daar onze enveloppen in en als alle gasten er zijn gaan ze de kluis in. Dus daar moeten we ons geen zorgen over maken want die is al ter plaatse. groetjes
Ach, als ze willen, pakken ze die brievenbus ook gewoon op en zijn ze er mee weg... Dus ja...
Hey Wij hebben het ook opgelost met een kluis...Mijn mama gaat de doos geregeld leegmaken... groetjes
Hey, bij ons is het thema 'vw meeting', omdat we beide gek zijn van luchtgekoelde vw's, kevertjes dus, en we mekaar zo hebben leren kennen, heeft mijn vriend een houten kevertje uitgezaagd en aan de achterzijde een kist gemaakt, die we enkel open krijgen door ze kapot te maken. Deze zal ophet podium gezet worden als decoratie en wij kunnen er dan de enveloppen in steken.
Wij gaan ook gewoon een kluisje gebruiken, dat staat in een privékamer van de uitbater dus daar kan in principe niemand aan. Als wij geld of een omslag krijgen geven we dat aan onze (schoon)vader en die zullen regelmatig naar de kluis gaan om het geld erin te leggen.