TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melodie
4-6-2011
|
26-7-2011 13:36:00
Hey,
ik heb daar mijn kleedje voor de wet laten maken. Was geen echt trouwkleedje, eerder suitekleed achtig. Maar ik ben super blij dat ik dat gedaan heb. Je kiest echt alles volledig zelf (mits begeleiding van de ontwerpster natuurlijk) en ziet je jurk van een tekening tot leven komen :-). Echt heel leuk proces. Als je me je mailadres bezorgt, wil ik je gerust een foto mailen!
|
|
Vicky
7-7-2012
|
26-7-2011 15:21:40
Hoi Melodie,
Heel graag!! Dank u!
mijn mailadres: Spoenkie6@hotmail.com
groetjes, Vicky
|
|
Tinne
2-9-2011
|
26-7-2011 18:45:45
Hey, ik heb twee weken geleden mijn trouwkleed mee naar huis genomen en ik ben super tervreden geweest van het begin tot het einde. Ik heb altijd mijn mening kunnen zeggen en had ook echt het gevoel dat er naar mij geluisterd werd!! Ik zag mijn droonkleed langzaam werkelijkheid worden; eerst op papier, daarna in stof! Vanaf de eerste pas zat het kleed super en voel je echt het verschil, dat het dus op maat gemaakt is. Ook naar details en afwerking was ik heel blij!! Ik zou het zo opnieuw doen! groetjes, Tinne
|
|
ruth
15-9-2012
|
28-7-2011 12:20:08
Hey, ons huwelijk vindt plaats in de zomer van volgend jaar. £Ik zou graag een jurk laten maken op maat, heb enkele ideeën en zoek iemand die kan meedenken en uitvoeren uiteraard. Als ik dit alles zo lees kan November Styling wel iets doen... Zijn de jurken echt topkwaliteit, idem voor de stoffen? Het ontwerp hip en modern? Hebben ze een vaste stijl van jurken? Bedankt voor de info! mvg Ruth
|
|
Elsie
4-5-2012
|
28-7-2011 16:06:40
Hoi Ruth Neem even een kijkje op haar website, en kijk bij getuigenissen, daar kan je zijn wat ze allemaal al gemaakt heeft. Ik heb info gevraagd per mail en heb een heel uitvoerige mail teruggehad, ik denk dat deze dame echt wel weet wat ze doet, en dat ze het goed doet. Ze wil weg van het oubollige maar wil kwaliteit leveren aan een eerlijke prijs. 6/8 ga ik langs voor een intakegesprek en krijg ik meteen een paar schetsen en bijhorende offertes bij ... Ik sta al te popelen want in de klassieke bruidswinkels vind ik niet wat ik zoek. Als ik van jou was zou ik ook een mailtje sturen, je krijgt snel antwoord. Groetjes
|
|
Melodie
4-6-2011
|
28-7-2011 16:23:17
Hey,
ja bij mij was het toen ook een super leuke ervaring. Bij mijn eerste gesprek mocht ik een heleboel boekjes met trouwkleedjes inkijken om ideetjes op te doen. Op basis van wat ik vertelde schetste ze meteen wat ze in gedachten had. Echt leuk om vanaf het schetsproces betrokken te worden!
Ook kies je zelf tot in detail met welk materiaal je werkt. Ik had er mijn 'geheime project' van gemaakt. Niemand van de familie wist dat ik iets op maat liet maken en iedereen was verbluft door het resultaat. Ook omdat het zo mooi op maat gemaakt was. Dat valt echt op hoor die pasvorm.
Het grappigste vond ik nog mijn man die toen wat sceptisch was (waarom nu speciaal voor trouw voor de wet kleedje laten maken, kost het niet al allemaal genoeg), want hoe je het ook draait of keer, het eindresultaat blijft toch spannend afwachten, en mijn jurk was toch niet echt goedkoop (maar ja, ik werkte met kant en zijde). Maar toen hij nadien het resultaat zag, bejubelde hij de ontwerpster tegen iedereen die het wou horen. De vrouw van November styling is Russisch (praat wel perfect Nederlands) en toen zei hij tegen iedereen 'jaja, in België vind je zo geen goede stielmensen meer!'
Dus voor de bruidjes die met haar gaan samen werken. Enjoy, t'is echt heel leuk!
|
|
Tinne
2-9-2011
|
29-7-2011 10:42:36
Hey Ruth,
de afwerking enzo vond ik persoonlijk veel beter dan in de gewone bruidswinkels. Ze werkt vanuit jouw model en niet vanuit het model van de jurk.
Ze naait alles met de hand en past ook voor je ogen nog iets aan als dat nodig moest zijn.
Ze was echt heel open over haar werk!
Naar ontwerp enzo, is het niet dat ze vertrekt van een basismodel... Alles kan!
Ik heb in het begin ook helemaal geen boekjes doorbladerd, gewoon vertelt wat ik wou en daar tekende ze het gewoon! Super! Ze staat open voor alles!
een happy bruidje
|
|
Nathalie
25-5-2012
|
29-7-2011 15:47:14
hey
zou ik ook een foto mogen zien ?
rond welke prijsklasse zat je ?
krullenkopje@hotmail.com
|
|
Alina
31-3-2012
|
3-8-2011 16:50:54
dag bruidjes ik vind mijn goesting ook niet direct in de winkels en wil het op maat laten maken maar zoals Nathalie, vraag ik me af in welke prijsklasse ga ik mee belanden. Zou heel erg apprecieren moest het iemand me mailen naar alina@granduc.com groetjes
|
|
Joke
17-6-2017
|
11-7-2016 16:54:00
Hoi
Bijna 4 jaar later intussen... Nog iemand recente ervaringen met November Styling? Ik ben nog niet in andere bruidszaken geweest, maar ik weet perfect wat ik wil, dus overweeg om het gewoon te laten maken.
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|