TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
26-7-2011 13:08:47
Hallo, Normaal gezien beginnen jullie met z'n tweetjes (logisch )... dan de bruid met haar vader en de bruidegom met zijn moeder... dan de bruid met haar schoonvader en de bruidegom met zijn schoonmoeder... daarna hangt het een beetje van de situatie af, je kan kiezen: grootouders, broers, zussen, vrienden, peter/meter.... Je kan ook na de ouders stoppen en het dansfeest beginnen. Het verloopt eigenlijk zoals jullie zelf willen, mij zou het bijvoorbeeld ook niet storen moest je een dans doen met je zus(sen). Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. Als de band met de vriend van je zus(sen) goed is kan je hen ook nemen. Het blijft eigenlijk allemaal gelijk Groetjes Annelies
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-7-2011 13:45:40
Idem zoals hierboven:
1. bruid en bruidegom
2. bruid met papa, bruidegom met mama
3. bruid met schoonpapa, bruidegom met schoonmama, papa bruid met mama bruidegom
4. vermenigvuldigen naar keuze: meestal wordt eerst de eretafel 'leeg gemaakt' en dan de andere tafels. Probeer van elke tafel iemand weg te 'pikken' zodat iedereen snel op de dansvloer staat en er niet enkele volle tafels achter blijven.
|
|
Nienke
2-9-2011
|
26-7-2011 13:46:37
Wij doen eerst onze eigen dans, daarna dans ik met mijn vader, mijn toekomstige met zijn moeder. Deze dansen dan samen verder. Ik dans met mijn schoonvader, mijn toekomstige met mijn moeder en vanaf begint bij ons het liedje 'Celebrations'. Ik heb aan een paar mensen van verschillende tafels gevraagd dat zij vanaf dan mee op de dansvloer komen. De andere gasten weten dit niet, zodat het toch spontaan overkomt. Je hebt hier zoveel verschillende varianten op. Doe het gewoon op de manier waarop jullie het leuk zouden vinden.
|
|
Brenda
10-9-2011
|
26-7-2011 17:12:39
wij gaan gewoon onze openingsdans doen en dan meteen een tof dansnummer laten inzetten en dan springt iedereen hopelijk de dansvloer op.
Ik heb net iets te vaak een samentroeping van mannen gezien aan de bar of elders op momenten dat de vermenigvuldiging begint.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|