Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bepaalde kleedjes

26-7-2011 16:20:16
Hey bruidjes,

Ik ben reeds geruime tijd al eens aan het snollen in de boekjes en op internet naar trouwjurken.
Mijn plan is om in januari mijn droomjurk te gaan kiezen.
Nu heb ik van verschillende merken een aantal mooie kleedjes gezien en natuurlijk hebben ze die merken niet in één winkel tesamen...
Ik ben begin mei bij Lynx in Hasselt geweest en daar heb je de volledige collectie van Linea Raffaeli.
Ik wil ook graag een aantal kleedjes passen van Rembo én ook een paar van Maggie Sottero.
Het zijn allemaal verschillende stijlen,maar wet nu toch nog niet wat me het best zal staan.
Nu heb je bij Pierre Yves wel die drie collecties maar wat doen ze daar als ze net die favoriete kleedjes niet in huis hebben?
Bestellen ze die dan?
Moet ik daar dan op tijd voor bellen of hoe gaat het in zijn werk?
Of maak ik toch een apart tripje naar Hasselt(Lynx), Brussel(Rembo,LR en MS) én Rotterdam(Maggie Sottero).

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 754

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik26-7-2011 16:33:04

Dag Cindy,

ik kan je niet helpen met je eigenlijke vraag, maar ik wilde graag reageren op "in januari ga ik mijn droomjurk kiezen". Zoals je kan zien, trouw ik op 1 oktober. Ik ben begin december 2010 gaan kijken voor kleedjes, en volgens de verkoopsters was dat "niet overdreven vroeg". Nu, het is nooit een probleem om op tijd een kleedje te vinden, een vriendin van mij heeft op 3 maanden haar hele trouw geregeld, maar het beperkt wel je keuze. Aangezien je toch meer dan voldoende tijd hebt, zou ik toch al eens vroeger dan januari gaan kijken en passen. Het is zeker niet mijn bedoeling om je zenuwachtig te maken of om me te moeien, maar ik wou het toch graag even meedelen.

Groetjes en succes met het vinden van je droomjurk,
Hanne

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik26-7-2011 16:44:34

Goh ik ben ook naar alle kanten van het land en daarbuiten geweest en heb e rnog geen spijt van! Ik heb ook echt veel soorten kleedjes aangehad, ook al wist ik wat voor stijl ik ongeveer wou. Ik ben naar Breda, Roeselare, Gent en Antwerpen geweest.

Ik zou je daar dus zeker niet door laten tegenhouden, maak er gewoon een leuk dagje uit van met een ontbijtje, lunchke met diegenen die je mee wil nemen op tocht!

Van Pierre-Yves lees ik hier op het forum niet veel goeds, heb die winkel dus maar wijselijk overgeslagen.... Ze zouden oprdingerig zijn, niet vriendelijk etc. Zelf echter geen ervaring mee.

Zoals Hanne zei zou ik ook al wat vroeger gaan, zond oktober/november als de nieuwe collectie uitkomt bvb? Wel zeker op tijd bellen dan voor een afspraak op een zaterdag :-)
Ik heb mijn kleed in Antwerpen gevonden bij JPC, en het zal toch 9 maanden duren eer het in de winkel is. Hangt allemaal van merk tot merk af hoor, maar ik dacht héél vroeg te zijn en dit bleek niet zo.... Ik heb wel een kleedje van de 2012 collectie, misschien daarom dat het nog wat langer duurt.

Ik wil je dus zeker ook niet opjagen, in januari is ook zeker nog op tijd, maar vroeger kan zeker ook geen kwaad!

Veel succes en plezier ermee!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2011 16:54:52

Je kan die laten bestellen als ze die niet hebben, maar in veel gevallen moet je die jurk dan ook nemen, omdat ze die dan speciaal voor jou bestellen. Maar ja, een foto of op je eigen lichaam is toch nog iets anders...

En laat je niet opjagen, januari is op tijd hoor!
Ik heb mijn kleedje begin december gekocht en in mei had ik al mijn eerste pas! Dus dat was ruim voor mijn huwelijksdatum (eind juli).

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik26-7-2011 18:53:13

Heyhey,

Ik heb ook al wat kleedjes gezien die ik mooi vind van verschillende merken en de meeste van deze merken hebben ze inderdaad bij Pierre Yves. Ik heb ook al de negatieve ervaringen met deze winkel hier op het forum gelezen maar heb toch besloten om daar een afspraak te maken. Ik vind het echt te zot om heel het land door te crossen daarvoor :-). En als dan blijkt dat het inderdaad sterk tegenvalt, dan kan ik nadien nog altijd den tour de belgique doen ;-).

Groetjes!

cindy
27-9-2011
 Meld misbruik26-7-2011 21:00:02

Ik ben ook januari/februari voor mijn kleedje gaan kijken. Het beperkt idd je keuze maar ik heb toch mijn droomkleed gevonden!!
Misschien kan je gewoon al beter eens een afspraak maken bij een winkel en gewoon verschillende modellen aandoen en dan ga je vanzelf wel merken welke stijl het beste bij je past. Ik had ook eerst een bepaald beeld in mijn gedachten hoe mijn kleed er moest uitzien maar toen ik zowat verschillende modellen aan het passen was moest ik toegeven dat mij dat echt niet zo goed stond terwijl de stijl van mijn gekozen trouwjurk echt mij is!
Je kan wel eens wegdromen bij de foto's maar ik denk dat je toch een beter beeld krijgt van welke stijl je uitwilt als je de kleedjes aanhebt Alvast veel succes met de zoektocht!

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik26-7-2011 23:38:02

Meisjes,
Dankjewel voor jullie reacties tot hiertoe!!
Ik zou maar wat graag NU al op kleedjesjacht gaan maar ik moet helaas wachten tot januari.
In oktober laat ik nog eerst een buikwandcorrectie doen en dat heeft toch wel de nodige recuperatie en herstelperiode nodig.
Het zou dus een beetje stom zijn moest ik nu al gaan kijken,aangezien het 'beeld' toch helemaal anders zal zijn ;-)
De dokter die mij gaat opereren zei dat de zwelling in januari best doenbaar zal zijn om een trouwjurk te gaan kiezen,jaja,ik heb het met hem besproken :-)
Dus,hoe jammer ik het ook vind,ik moet nog 6 lange,heeeeeeel lange maanden wachten!!
Damn...

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik27-7-2011 8:29:59

Bij La Sposa in Roeselare hebben ze ook heel wat merken onder 1 dak.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info