TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
26-7-2011 20:46:22
hey Vicky Op volgende link vind je alvast wat foto's van La Grange, ik zal zien of ik er nog vind om een idee te krijgen van de tafelversiering, en dan stuur ik ze even door. We kozen voor een diner met de suite en het dansfeest. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015016619989... groetjes Joyce
|
|
robine
31-8-2012
|
7-8-2011 20:58:36
Hoi allebei, wij trouwen 31/8/12 en zijn ook van plan om la grange te pakken. is een beetje in't midden. hebben zaterdag is gaan piepen omdat we toch in de buurt waren.. hebben daar het kasteel gezien, is het daar te doen?? of de zaal daar verderop? hoe is het bij jullie gegaan, lekker eten,.... duur of niet duur?? tafelschikking, decoratie. hebben jullie naamkaartjes gezet? alvast bedankt !!
|
|
joyce
30-4-2011
|
7-8-2011 22:46:26
hey Robine, Het is niet het kasteel hoor, maar de zaal een beetje verder. Wij kozen voor een diner met de suite. Heel lekker, niks op aan te merken. We mochten het menu zelf samenstellen, we kozen voor een vis- en vleeshoofdgerecht, zodat de mensen de keuze hadden. Daarna hadden we het dansfeest. En dat was echt super! Echt niks op aan te merken! Lekkere hapjes (en veel!), professioneel personeel, super DJ,.. We kregen van iedereen ook enkel positieve commentaren. Er stonden een aantal ronde tafels met stoelen, staantafels en aparte stoelen. Bij ons was het ook mooi weer, dus konden de mensen ook buiten staan en zitten. Alle tafels zijn mooi versierd met bloemstukjes. Voor het diner hadden wij 1 grote tafel voor 20 pers, naamkaartjes hadden wij zelf voorzien, menukaartjes worden door de zaal voorzien. Ik kan La Grange alleen maar aanbevelen! groetjes Joyce
|
|
robine
31-8-2012
|
8-8-2011 16:11:25
dan ga ik eens bellen voor een afspraak !! alvast bedankt. ben eens benieuwd...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|