Terug naar overzicht
Ons feest was in 't Lepeltje in Duffel. Die hebben wel een eigen traiteursdienst, maar je kan de zaal ook gewoon huren zonder daar gebruik van te maken.
Wij doen ons feest in 'Ons Parochuis' in Sint - Katelijne - Waver, is grote parochiezaal, enkel gebruik te maken van de plaatselijke traiteur.
Zaal Erato in Mechelen kan je ook veel verschillende opties kiezen ivm eten dacht ik.
hey kelly, wij trouwen in 2012 en wij hebben onze zaal bevestigt in duffel is ook niet zover van mechelen e is eeen mooie zaal wij zijn toen gaan kijken en hadde zo iets van ja da is ze die moete we hebben mss kan je ook eens gaan kijken je kan het ook vinden op internet :) zal de link eens doorgeven http://www.tlepeltje.be/dit is onze feestzaal waar wij onze grote dag gaan doorbrengen :) mss ook iets voor jullie en zen supper vriendelijke mensen en de prijzen vallen heel goed mee daar je moet maar eens kijken grtz nanske ik wens jullie nog heel veel plezier met jullie voorbereidingen
hey kelly, alvast proficiat met je verloving! een aanrader is bij Passade (brusselsesteenweg) mechelen!, maar ons feest moet nog komen dus kan het je daarna vertellen hoe het daar was! allesinds het personeel was heel vriendelijk. En de zalen zien er mooi uit. Dus je kan het gerust eens checken op passade.be! Geniet alvast met volle teugen van je voorbereidingen! het is echt een zalige tijd. Ook als koppel, wij genieten er ten volle van! Dus Genieten is de boodschap. Groetjes Jana
Hoi! Wij zijn ook gaan kijken in Den Ast in Kampenhout en de Passade in Mechelen. Beide zalen zijn het wel niet geworden, maar ik kan er wel wat over vertellen:- Den Ast: mooie omgeving, de zaal beneden is wel een mooie, grote ruimte om een fuif te geven, kan je ook nog leuk inrichten. Den Ast is gekend om zijn dessertenbuffets en in hun boekje staan kei veel hapjes in dus...- De Passade: de zalen boven zijn echt wel tof, maar de locatie was voor ons vele minder (aan drukke steenweg) en het feit dat het restaurant zoveel lawaai met zich teweeg brengt, maar ook wel tof om uw concept uit te werken, ga daar zeker ook eens kijken! Inderdaad vriendelijke mensen! Groetjes, Kristien
Weet er iemand wat 't Lepeltje in Duffel aan huurprijs kost als je geen gebruik maakt van hun traiteurdienst? Heb er net een mail naar gestuurd en ben die vraag vergeten, vind het nu zo stom om alleen daarvoor terug een mail te sturen