Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes the Beatles Tafelindeling

26-7-2011 22:01:17
Hi, heb nog maar 45 dagen op de teller staan en begin nu met de tafelindeling.
Wij hebben gekozen voor nummers van The Beatles.
Mijn ventje is hevige fan en vond dit wel een leuk idee.
Ik ga de mensen allemaal een concertticket geven met daarop de naam van het liedje en welke tafelnummer ze hebben.
Ik ben er nog niet uit of ik het refrein laat afspelen of gewoon de mensen zo laat binnenkomen.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit op een originele wijze op de tafels kan aanbrengen zodat de mensen weten waar ze moeten zitten?
Moet ik een plan ergens omhoog hangen of zetten?

Bedankt voor de tips!
Annemie

Annemie
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 793

Ellen

Meld misbruik27-7-2011 7:00:43

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik27-7-2011 7:54:26

Hallo,

Ik zou ook zeggen de covers van de singles op tafel zetten.
Of je kan een foto van jullie twee waar jullie het liedje uitbeelden (indien mogelijk) op tafel zetten, maar dat is natuurlijk al wat ingewikkelder...

Wij hadden als thema "Liefde is" en hebben de prentjes ook uitgebeeld. Was wel leuk! Maar met liedjes zal dit wat moeilijker zijn misschien...

Groetjes
Annelies

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-7-2011 14:50:52

Ik zou ook 'iets' op de tafels zetten wat verwijst naar dat nummertje. Idd, een prent van het singletje is wel leuk. Misschien kan je zelfs een foto van jullie erin verwerken??
Bij ons werden de tafelnamen afgeroepen door de maître en bracht een ober hen dan naar de juiste tafel. Zo hoefde niemand te zoeken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...