Terug naar overzicht
Amai wat een toffe foto's zeg. Het waren precies 2 stralende dagen. En wat had jij een prachtige jurk aan! Volledig mijn smaak, echt mooi! Je straalt gewoon. Wat was jullie openingsdans? Ziet er wel swingend uit.... Geniet nog maar goed na! Groetjes,Sharon
wauw, mooie foto's en mooi kleed!!
Prachtig!!! Dikke proficiat xxx
Wat een stralende bruid en bruidegom!En jouw trouwkleed heb ik ook nog gepast! :-) teken van goede smaak ;-)Bij mij is het uiteindelijk wel een andere geworden, van Pronovias :-) Geniet nog goed na van al die kriebels in de buik :-) groetjes liesbet
Eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk, wow twee maal feest:-) prachtige foto's, de vergulde kader die jullie op de foto's gebruikte was die van de fotograaf of van jullie zelf? Ik ben nog op zoek naar iets dergelijk:-)
Dikke proficiat! prachtige foto's en inderdaad een heel mooi kleed Groetjes
Proficiat met jullie huwelijk!!!Wij trouwen ook in Italië en hebben daarna hier nog een feest. Spaaannnend!!! :) xxx
proficiat! geniet van het leven samen!
Héél mooi! En dat 'bolleke': super!!!
Supermooie foto's en inderdaad een prachtige jurk! Ik ben ten huwelijk gevraagd op jullie Belgische trouwdag ;)
Wauw! Super! Dikke proficiat en veel geluk samen!
proficiat met je huwelijk en geniet er nog van. even een vraag hoe bekijk je juist de foto's
Dank u iedereen! @sharon, mijn openingsdans was 'perfect day' maar de bands eigen versie. @ lies, Ik was echt blij met pronovias :) mijn kleed was de eerste dat ik gepast had! @jessica, de kader was van ons, ik kan mijn man vragen als hij het wilt verkopen, I-ik ben niet zeker. @ Inge, waar in italie gaan jullie trouwen? Ik had echt geen spijt van :) proficiat en geniet ervan! @ sarah, en gelukkig dag voor iedereen!! succes met de voorbereiding @Nathalie, select de link en kopieren, en plakken in de internet box. Ik hoop dat het werkt!