TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsay
6-5-2006
|
7-6-2006 12:55:43
Bij mij was het net hetzelfde. Ik zie mijn nonkel en tante hoogstens 1x per jaar. Mijn ouders wilden ook dat ik ze persoonlijk ging brengen (telkens meer dan een uur rijden).
Ik weet wel dat ze geregeld bij mijn bomma op bezoek komen. Dus ben ik daar op een zondag langs geweest. Ze waren er natuurlijk niet. Dan heb ik ze opgebeld en gevraagd of het goed was dat ik de uitnodiging per post opstuurde. Dat vonden ze prima. Zo heb ik het opgelost.
Vind het inderdaad een beetje hypocriet om dan speciaal langs te gaan als je ze anders bijna nooit ziet.
Groetjes, Lindsay 06/05/06
|
|
Lieve
1-9-2006
|
7-6-2006 13:27:23
Hey,
ik zou ze ook maar gaan rondbrengen als ik de mensen heel goed kende en ook nog eens wilde zien. Natuurlijk zullen ze het wel appreciëren, maar ze zullen toch ook blij zijn met een uitnodiging over de post denk ik. Het is het idee dat telt!
Lieve
|
|
Yvonne
8-9-2006
|
7-6-2006 13:28:19
Of je langs zult gaan hangt volgens mij af of je daar wel in zin hebt. Ik kan me voorstellen dat waneer je nonkels en tantes al zo lang niet meer gezien hebt dat je wat bij wilt praten voordat je bruiloft is. Dus - zin in een kop koffie en en babbeltje - persoonlijk langs brengen. Heb je er geen zin in - gewoon kaart sturen.
Succes Yvonne
|
|
Vicky
9-9-2006
|
7-6-2006 13:40:21
Hey
Vroeger was dit toch meer de gewoonte denk ik. Maar amai, als we al onze uitnodigingen moeten rondbrengen moest ik al lang bezig zijn. Iedereen woont zo ver weg, en ge kunt moeilijk de uitnodiging afgeven en dan weggaan, ge moet er dan iets drinken enzo. Met wat geluk kunt ge 3 adressen op 1 dag doen, en we zijn al niet ieder weekend allebei vrij. Wij sturen ze op, of geven ze aan mijn ouders die ze dan afgeven of in de bus stoppen (bij de buren enzo).
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Vicky
9-9-2006
|
7-6-2006 13:40:22
Hey
Vroeger was dit toch meer de gewoonte denk ik. Maar amai, als we al onze uitnodigingen moeten rondbrengen moest ik al lang bezig zijn. Iedereen woont zo ver weg, en ge kunt moeilijk de uitnodiging afgeven en dan weggaan, ge moet er dan iets drinken enzo. Met wat geluk kunt ge 3 adressen op 1 dag doen, en we zijn al niet ieder weekend allebei vrij. Wij sturen ze op, of geven ze aan mijn ouders die ze dan afgeven of in de bus stoppen (bij de buren enzo).
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
els
|
7-6-2006 14:13:43
Bij mijn vriend is dat ook een traditie. Wij hebben dus bij zijn tantes en nonkels de kaarten rondgedragen en bij die van mij ze in de bus gedaan. Sommige tantes zien wij ook meer één kéér per jaar, maar je hebt dan eens de kans om hen opnieuw/wat beter te leren kennen. Anders zien wij hen slechts met de familiefeesten en dan kan je er niet persoonlijk met praten. Nu kon dat wel en dat vond ik wel eens tof. Wij hadden wel geluk er was, maar één tante die aan zee woont en daar zijn we nu met pinksteren eens langs geweest (daguitstapje van gemaakt).
Groetjes, Els 290706
|
|
Dorien
9-9-2006
|
7-6-2006 15:49:03
Hallo Katrien,
wij gaan de meeste van onze uitnodigingen persoonlijk rondbrengen. Het is waar dat je heel wat nonkels en tantes niet vaak ziet, maar ik vind het een beetje raar (voor mezelf dan hé) om hen uit te nodigingen naar mijn huwelijk als ze de bruidegom nog nooit gezien hebben. Dus bij sommige familieleden zal het eveens een eerste kennismaking zijn met mijn toekomstige.
groetjes, Dorien
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
7-6-2006 16:03:02
Wij hebben de tantes en nonkels toch ook persoonlijk uitgenodigd. 'k Moet wel zeggen dat we het slim hebben opgelost: met nieuwjaar was iedereen bij m'n grootmoeder en dan hebben wij de uitnodigingen uitgedeeld. En dan moesten we nog van een tante horen dat zij indertijd bij iedereen persoonlijk was langsgeweest en dat dat nu toch gemakkelijk was... De meesten bij wie we nog langsgeweest zijn, waren toch heel blij om ons nog eens te zien, en eigenlijk vond ik dat zelf ook wel nog tof. Dus je moet maar zien, echte regels zijn er niet, dus kan je gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
Marjolijn
9-9-2006
|
7-6-2006 18:29:52
Hallo,
wij zaten ook met dit probleem. Wij wonen in oud-heverlee (vlaams brabant) maar zijn beiden afkomstig van noord-limburg. Onze familie woont ook daar nog. Wij hebben eigenlijk niet zo veel zin om bij alle tantes en nonkels langs te gaan (in het totaal moeten we dan op 25 plaatsen zijn want we hebben een grote familie). Iedereen woont wel dichtbij één maar we kunnen niet gewoon eens op een doordeweekse avond bij iemand langs gaan omdat we te ver wonen. Alles moet dus in het weekend gebeuren. Nu vinden onze beide ouders echter dat we de tantes en nonkels wel persoonlijk moeten uitnodigen en daarom zullen we het dan toch maar zo doen. We hebben dus drie weekenden in juli gereserveerd om van smorgens tot savonds uitnodigingen rond te doen.
Ik denk dat je de zaken een beetje moet afwegen.
groetjes,
marjolijn
|
|
Debra
11-8-2006
|
7-6-2006 20:33:03
Hoi,
Wij hebben ook enkel uitnodigingen bij nonkels en tantes persoonlijk afegeven! Een tante die ik bv ook maar 1keer per jaar zien heb ik de uitnodiging op de post gedaan want vind dat dan ook zo hypocriet. Ik denk dat we een 50 tal uitnodigingen hebben rondgedragen en 70 opgestuurd.
Debra 11/08/06
|
|
Ilse
4-8-2006
|
8-6-2006 20:50:26
Wij hebben alles opgestuurd. Onze beide families zijn zo groot en iedereen woont heel erg verspreid, zelfs in het buitenland. Vandaar dat bij ons de keuze vlug gemaakt was, enkel grootouders en ouders hebben we persoonlijk afgegeven. We hebben al wel van 1 tante moeten horen dat ze liever had dat we ze persoonlijk hadden komen afgeven. Voor iedereen goed doen kun je niet hoor. Veel succes. Ilse 04.08.2006
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|