Terug naar overzicht
Dag Ina, Je moet doen waar je zelf beste bij voelt, ik steek mijn haar zelden op, maar ga het toch opsteken voor trouw veel succes! groetjes Sarah
Hoi, ga nog is langs de je kapper en vertel hem/haar dit. Misschien kan die je wel een alternatief bieden. Bij zal het half opgestoken worden. Groetjes Sophie
Hou er ook rekening mee dat het haar een hele dag meemoet, en een dansfeest moet overleven! Zelf vind ik los haar véél te warm om te dansen, en het zit ook meteen in de knoop, dus opgestoken (met wat mooie losse krullen eruit) was de beste optie ;)
Hey Hier bij mij hetzelfde verhaal ik doe altijd mijn haar in een staart en vond bij mijn proefkapsel dat het langs voor hetzelfde zicht is als in een staart. Ook mijn vriend ziet mij veel liever met los haar dus wordt het half opgestoken met wat krullen erin. Dus binnnen 2 weken heb ik nog eens een proefkapsel... Het mag voor 1 keer wel eens iets volledig anders en als ik het s avonds te warm krijg kan ik het zelf wel met een mooie speld opsteken dan heb ik er geen last meer van... Groetjes