Terug naar overzicht
wij hebben deze zaal en ze hebben verschillende formules... ik zou ze een mailtje sturen met jullie datum (of ze nog vrij zijn) en met hun prijzen...
Molenhof in ravels is niet ook niet duur, in die ene zaal zijn we niet gaan horen, ik ken het niet. veel succes groetjes
Alta Ripa staat wel niet bekend als goedkoop. Wij zijn er zelf niet gaan kijken. Ons feest gaat door in de kapelhoeve in Turnhout.
ja heb een mailtje gestuurd maar ze zijn momenteel in verlof.het molenhof ook.hoe hebben jullie de kapelhoeve kunne bereiken?ik vind hier namelijk geen mailadres van.
wij zouden ook willen informeren bij Kapelhoeve in Turnhout. Heeft iemand al reactie gehad? ik heb mail gestuurd naar: kapelhoeve@pandora.be
ik heb ook al proberen te bellen en mailen naar de kapelhoeve maar ook nog geen reactie van gekregen
Wil je jezelf eens een groot plezier doen? wil je prijs en eten eens onderling vergelijken met het molenhof in ravels? Een maand geleden stond ik bij een groepje mensen op een trouwfeest die kloegen over alta ripa in die zin dat ze met honger naar huis gekeerd zijn...
Kapelhoeve vind ik een goede zaal maar ik heb onlangs es horen klagen over de dj die zijzelf voorstellen...
ons feest is doorgegaan in alta-ripa en ik kan zeggen dat er een hele last van mijn schouders (zorgen dus) viel toen het feest begon...De gasten werden voortdurend voorzien...personeel genoeg dat rondliep met drank ed...ook op het avondfeest was er eten in overvloed, alta ripa staat er ook om bekend trouwens dat ze altijd "teveel eten" hebben, jammer dat hendrik's vrienden een andere ervaring hadden.Goedkoop is het niet maar ze hebben idd verschillende formules en ik vond ons feest elke cent waard!succes met je zoektocht naar een geschikte zaal