Terug naar overzicht
je kan eens gaan zien bij AVA, mss hebben ze dat daar en anders zou ik eens gaan horen bij een gewone drukkerij ofzo? je vind dit wel veel op internet maar het probleem is vaak: als ze de kaartjes opsturen, de strikjes en dergelijke is meestal nog zelf te bevestigen.. (kan zijn dat er ook bedrijven zijn die dit wel kant en klaar leveren maar daar hebben wij geen ervaring mee.) Succes!! X
Ik denk inderdaad dat het het beste zal zijn als je een deel zelf doet. Je kan de kaartjes laten drukken en dan zelf het pluimpje eraan bevestigen. Zoek gewoon een manier waarop dat het minste werk is. Nog een goede truc: Ik heb mijn lieftallige zus officieel benoemd tot 'wedding assistant': voor al die werkjes kan ik die dus inschakelen :-D wat een officiele titel al niet doet ;-)
Zoals Evi zei, ga eens bij AVA zien. In hun boeken met uitnodigingen zitten er genoeg exemplaren met lintjes tussen.
Zoals Evi vermeldt heb ik bij proefkaartjes ook altijd alles apart ontvangen, ik weet nu niet als je de kaartjes effectief besteld of je die dan nog altijd zelf moet ineen steken. Ik heb mijn kaartje dan toch maar zelf gemaakt vermits ik niets leuk vond en heb er al hele goede commentaren over gekregen.Alles in Ava gekocht: zilver papier met klein glittertje, kalkpapier met zilveren hartjes en daar dan een grijs lintje rond geknoopt om de 2 papieren bijeen te houden. Veel succes met de zoektocht!
Hey Daisy, ik heb ook een kaartje met een strik gekozen van de collectie "Bella Huwelijk", heb ze laten maken bij de drukker en ze worden dus effectief ongeplooid geleverd en de strikjes moet je er nog zelf rond doen. Maar ik moet zeggen, dat gaat zeer vlot . Groetjes!.
Kijk even in boeken bij drukkers. je zal versteld staan van de vele kaartjes met strikjes ed. Je moet ze uiteraard zelf nog plooien en strikken.
Hey Daisy, kijk op volgende link eens hoe eenvoudig het kàn : http://www.specialdayinvitations.co.uk/index.php?main_p... De uitnodigingen op zich zijn super eenvoudig (dubbel of enkel gevouwen vierkanten of rechthoeken, maakt niet uit). Laat een drukker je tekst erop zetten en werk zelf af door een breed satijnlint om je uitnodiging te knopen.
Die van mij is zoals de Golden Spirit, maar mijn strikje zit helemaal links van boven in de hoek
Bedankt allemaal, zal dan eens gaan piepen in de AVA om te beginnen...