Terug naar overzicht
hoi hilde...Proficiat met je huwelijk...Als ik je raad mag geven: ik heb onlangs ook ebay ontdekt en heb een paar dingen gekocht. Heb nog met geen enkel item problemen gehad, dus best betrouwbaar hoor...groetjes xxx
Hey,zoiets kan je altijd vinden in etalagewinkels ook... Ik weet niet waar je woont, maar zo'n winkel is er zeker in Sint-Amandsberg, nabij zwembad Rozenbroeken. Hopelijk ben je hier iets mee.Groetjes,Lieve
Hi,Proficiaat met jullie trouw. Wij trouwen pas op 15/07/06 en ik zou ook graag een paspop kopen. Want had graag mijn kleed gedurende het eerst jaar in ons slaapkamer willen hangen.Ik dacht aan rommelmarkten, maar dat is niet zo mijn ding. Dus als je iets vindt, laat je het mij weten aub?GreetzElke 15/07/06
Proficiat !!Wij zijn nog maar 5 daagjes getrouwd en de mijne hangt in afwachting van de droogkuis ook al op mijn paspop. Ik heb ze via kapaza.be gekocht, ook zonder enig probleem... Ben echt blij dat ik ze heb, zo kan ik mijn kleedje nog vaak bewonderen. Voorlopig staat ze nog in een rommelkamer maar na de droogkuis komt ze gewoon in onze hal te staan :o)groetjes,Karolien03/06/2006